انصاری در منزل شهیدان ایزدیار:

اجر و مظلومیت شهیدان مدافع حرم مضاعف است

به دلیل نحوه جانفشانی و محل و ماهیت ایثارگری این عزیزان، اجر و مظلومیت آنان حتی نسبت به شهدای دفاع مقدس مضاعف است.

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، معاون حقوقی رییس جمهوری گفت: از آنجا که بنا به دلایلی نمی توان حق ایثارگری و مجاهدت مدافعان حرم را به نحو شایسته ای در عرصه عمومی و رسانه ای ادا کرد و به دلیل نحوه جانفشانی و محل و ماهیت ایثارگری این عزیزان، اجر و مظلومیت آنان حتی نسبت به شهدای دفاع مقدس مضاعف است.

حجت الاسلام والمسلمین مجید انصاری عصر دوشنبه در جریان سفر یک روزه به استان البرز در منزل شهیدان داوود و رضا ایزدیار حضور یافت. شهید داوود  ایزدیار در دوران دفاع مقدس به فیض شهادت نائل آمد و  رضا ایزدیار از شهدای مدافعان حرم است که پیکر مطهر این شهید امروز و پس از یکسال که در سوریه در دست گروههای تروریستی بود، به میهن بازگشته و تشییع شد.

معاون حقوقی رییس جمهوری در این دیدار با بیان اینکه از طرف رییس جمهوری و اعضای دولت مامور شده ام تا سلام و عرض تسلیت ایشان را به شما ابلاغ کنم، گفت: این انقلاب و کشور و مردم هر چه دارند از شهدا و خانواده شهدا دارند.

دکتر انصاری افزود: اگر جانفشانی های شهدای مدافع حرم نبود، قطعا کشور ما در معرض تعرض تروریستهایی بود که نشان داده اند در ارتکاب جنایت ، از صدامیان پیشی گرفته اند. اینها عوامل آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند و آمریکاییها خودشان به این موضوع اعتراف کرده اند. اگر حضور ایران و رشادتهای دلاوران ایرانی از جمله سردار سلیمانی نبود و گروههای تروریستی در سوریه و عراق قدرتی پیدا می کردند، برنامه داشتند همان اهانتهایی که اسلاف پلید آنها در تخریب قبور مطهر بقیع مرتکب شدند، در بقاع متبرک سوریه و عراق مرتکب شوند که این خطر با حضور به موقع ایران و مدافعین حرم دفع شد.

معاون حقوقی رییس جمهوری ضمن طلب اجر مضاعف برای مدافعان حرم و صبر و اجر مضاعف برای خانواده های آنان اظهار داشت: افتخار ما این است که خادم شما باشیم و از شما می خواهیم که دولت و ملت را از دعای خیر خودتان محروم نکنید. از خداوند می خواهیم که ما را از ادامه دهندگان صدیق راه شهدا قرار دهد.

در این دیدار که استاندار البرز نیز حضور داشت، دکتر انصاری به رسم تجلیل، لوح تقدیر به همراه یک جلد کلام الله مجید را تقدیم این خانواده شهید کرد.

همچنین برادر شهیدان ایزدیار که خود نیز از رزمندگان دوران دفاع مقدس بوده است، در این دیدار گفت: مدت حدود یکسالی که ما در انتظار بازگشت پیکر برادر شهیدم از سوریه بودیم، خیلی به ما سخت گذشت و به ویژه مادرم و همسر شهید روزهای سختی را گذراندند.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار