آبادان ؛

بازارهای آبادان همچنان پر شور وپر رونق پذیرای مسافران

آبادان به عنوان یک شهر توریستی صنعتی دارای بازارهای فراوان و جذاب برای گردشگران داخلی است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از آبادان ؛آبادان با هوای مطبوع و بهاری خود در این ایام پذیرای مهمانهای زیادی از گوشه و کنار کشور است .

مسافران بسیاری از نقاط مختلف از سرمای زمستانی مناطق خود فرار کرده و به هوای بسیار مطبوع آبادان پناه آوردند. اما علاوه بر هوای بسیار مطبوع این شهر بازارهای بندر آبادان هم برای مسافران جذابیتهای بسیاری دارد.

بازارهای آبادان عبارتند از بازار کویتی ها - بازار امیری –بازار جشید آباد- بازار فیه –بازار اروند-  بازار احمد آباد - بازار ته لنجی ها - بازار مرکزی - بازار درجه ماهی فروشان و بازارچه های متعدد دیگر.

بازار ته لنجی ها: بازار ته لنجی های : آبادان بورس اجناس ملوانی و شیک خارجی میباشد که از طریق لنج وارد آبادان میشود و در این بازار با قیمت های مناسب به صورت عمده و تک فروشی عرضه میگردد. و جای مناسبی برای خرید هموطنان عزیز میباشد. اجناس این بازار برای سوغات بی نظیر است.

بازار مرکزی آبادان : این بازار در حاشیه اروند رود در نزدیکی بازار درجه یک ماهی فروشان واقع است. ساخت بازار مرکزی آبادان با آجر نماو به صورت دو طبقه بنا شده است ویکی از مراکز خرید شهروندان آبادانی ومهمانان عزیز است.

بازار مرکزی آبادان مجهز به پارکینگ بزرگ - تاکسی سرویس - کافی شاپ - قهوه خانه - رستوران - سرویس بهداشتی - فضای سبز در دوسمت بازار و... است.مجتمع تجاری ، تفریحی کادوس : این مجتمع در چهار شعبه بنا شده است.

 کادوس ۱ و ۲ و ۴ در خیابان امام ( خیابان ته لنجی ) و کادوس ۳ در خیابان شهید منتظری واقع میباشند. مجتمع های کادوس ۱ و ۲ و ۳ طوری طراحی شده اند که نمای بیرونی آنها کاملا از هم مجزا است ولی از درون به هم متصل هستند.این مجتمع ها مجهز به آسانسور - پله برقی برای صعود ونزول - رستوران و کافی شاپهای متعدد - سرویس بهداشتی و... میباشند.

 کادوس ۱ و ۲ و ۴ در پنج طبقه اما کادوس ۳ در هفت طبقه طراحی شده اند. دو طبقه فوقانی کادوس ۳ مختص به شهربازی مدرن با انواع بازیهای کامپیوتری و سرگرمی و همچنین بازی بلیارد است.

مجتمع تجاری ضیاء : این مجتمع تجاری بزرگ یکی از زیباترین مجتمع های تجاری آبادان است که با نمای بسیار زیبای خود گوشه ای از شهر خوبان را پر کرده است.

این مجتمع در سه نبش خیابان امام ، خیابان دبستان وخیابان فرعی نادری و روبروی بازار مرکزی آبادان واقع است. در این مکان انواع کالاهای ملوانی وپوشاک خارجی ، عطر وادکولان ، لوازم بهداشتی وآرایشی ، کیف وکفش ، چای ، قهوه ، شکلات، ولوازم اسپورت خودرو و... یافت می شود.

بازار ماهی فروشان آبادان : این بازار یکی از جاذبه ها و قطب های گردشگری این منطقه است. - اکثر مسافران در راستای تهیه انواع آبزیان در سفر خود به آبادان حتماً به بازار ماهی فروشان این شهر نیز سری می زنند.

این بازار در حاشیه ساحل زیبای رودخانه اروند، در انتهای بلواراروند واقع است. لازم به ذکر است.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.