زمانی: پاداش ویژه ای برای بازیکنان در نظر می گیریم/ دل 50 میلیون ایرانی شاد شد

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: در جلسه هیئت مدیره ای که ذر روزهای آتی خواهیم داشت به طور حتم پاداش ویژه ای را برای بازیکنان در نظر می گیریم.

حسن زمانی در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص پیروزی استقلال مقابل السد قطر اظهار داشت: جا دارد در ابتدا این برد شیرین و صعود استقلال به مرحله گروهی جام ملت های آسیا را به تمامی هواداران، پیشکسوتان و کادر فنی استقلال و همچنین بازیکنان تبریک بگویم. واقعا می توان گفت استقلال در بازی شب گذشته قهرمانانه بازی کرد و نشان داد اگر بخواهد در هر مقطعی می تواند از ناممکن ،ممکن بسازد.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره پاداش ویژه برای بازیکنان استقلال گفت: در جلسه هیئت مدیره ای که ذر روزهای آتی خواهیم داشت به طور حتم پاداش ویژه ای را برای بازیکنان در نظر می گیریم. از طرفی امیدوارم استقلال در دربی نیز پیروز میدان باشد تا در آن صورت پاداش 2 بازی را در نظر بگیریم. 

وی ادامه داد: همان طور که نظاره گر بودیم تیم استقلال در طول 120 دقیقه بازی، تیم برتر زمین بود و این برد برای ما خیلی شیرین بود چرا که تیم ما متشکل از تعدادی جوان بود که فکر می کنم هزینه جذب این بازیکنان در مقابل تیم حریف 1 به 20 باشد و هزینه ای که برای بازیکنان السد صورت گرفته با بازیکنان ما قابل قیاس نیست.

زمانی افزود: در بازی شب گذشته غیرت ایرانی، مرادنگی، تلاش بازیکنان و حمایت کادر فنی باعث شد دل حداقل 30 میلیون هوادار و یا بیشتر شاد شود و ما دیدیم که هواداران دیگر تیم ها و حتی 50 میلیون ایرانی از این موفقیت خوشحال شدند.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار