ابراهیمی:در طول 90 دقیقه می توانستیم السد را شکست دهیم/ شرایط استقلال روز به روز بهتر می‌شود

بازیکن تیم استقلال تهران گفت:شب گذشته می توانستیم در طول 90 دقیقه السد را شکست دهیم.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، امید ابراهیمی بازیکن تیم فوتبال استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما تا لحظه آخر برای موفقیت استقلال تلاش می‌کنیم و امیدوارم هر چیزی که خیر است در پایان برای استقلال رخ دهد. اعتماد به نفس جوانان تیم نسبت به گذشته بیشتر شده است.
 
وی درباره خستگی بازی روز گذشته استقلال مقابل السد افزود: به طور حتم تاثیر زیادی روی کیفیت بازی ما مقابل پرسپولیس خواهد داشت،چرا که ما دیشب می توانستیم در طول 90 دقیقه السد را شکست دهیم.امیدوارم هفته آینده بتوانیم بازی قابل قبولی را مقابل پرسپولیس ارائه دهیم.

بازیکن تیم فوتبال استقلال در ادامه تصریح کرد:شرایط استقلال روز به روز بهتر می‌شود، در ابتدای فصل 80 درصد تیم ما دچار تغییر شد و تنها من، خسرو حیدری و مهدی رحمتی از تیم پارسال در جمع 11 نفره بودیم، البته جابر هم بود که دچار مصدومیت‌هایی شد، اما رفته رفته به هماهنگی رسیدیم.

وی درباره خراب کردن پنالتی دربازی مقابل السد گفت:واقعا شرمنده هواداران حاضر در ورزشگاه شدم که نتوانستم پنالتی ام را تبدیل به گل کنم،ولی از یک جهت هم بابت پیروزی مقابل السد و صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بسیار خوشحالم.
 
ابراهیمی درباره نتیجه دربی آینده گفت: نمی توانم درباره نتیجه پیش‌بینی کنم، هر تیمی که از نظر روحی و روانی در سطح بالایی باشد، موفق می‌شود و من فکر می‌کنم بتوانیم در این دربی موفق ظاهر شویم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار