اصفهان؛

اعمال محدودیتهای ترافیکی در روز 22 بهمن

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اصفهان از اعمال محدودیت های ترافیکی از ساعت یک بامداد جمعه (22 بهمن) در برخی از نقاط این کلانشهر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ رضا رضایی گفت: این محدودیت های ترافیکی به دلیل برگزاری مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن انجام می شود.

وی افزود: از ساعت یک بامداد روز 22 بهمن توقف هر گونه وسیله نقلیه در خیابان‌ های حافظ، سپاه و استانداری اصفهان ممنوع است و در صورت توقف، وسیله نقلیه به پارکینگ منتقل می شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اصفهان بیان کرد: همچنین از ساعت شش صبح روز 22 بهمن تقاطع شکرشکن به سمت میدان امام، ورودی خیابان سپاه به میدان امام، تقاطع فلسطین به سمت تقاطع سه راهی بانک، ورودی‌ های خیابان بهشتی نژاد و هشت بهشت از خیابان پاسداران به سمت سه راه بانک محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود.

وی اظهارکرد: در صورت افزایش جمعیت و بنابه ضرورت محدودیت‌های بیشتری اعمال و قبل از آن اطلاع رسانی خواهد شد.

سرهنگ رضایی گفت: خیابان ‌های نشاط، چهارغ باغ عباسی و پاسداران جهت توقف اتوبوس‌های سازمان اتوبوسرانی و خیابان ‌های حافظ از تقاطع کرمانی و استانداری از تقاطع هشت بهشت برای توقف موتور سیکلت سواران در نظر گرفته شده است.

براساس اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر اصفهان، راهپیمایی 22 بهمن در این کلانشهر از ساعت 9 صبح روز جمعه در هشت مسیر برگزار می شود.




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار