رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نباید اجازه بدهیم وقت و فرصت مسئولان در کشور صرف سایش‌های سیاسی شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،علی لاریجانی در جلسه مشترک ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و شورای اداری استان کرمان با ابراز خرسندی از سفر به کرمان در ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: به برکت انقلاب امکانات خوبی به روستاها اختصاص یافته و بالای 90 درصد از روستاهای کشور آبرسانی انجام شده است.

لاریجانی گفت: تعداد اساتید دانشگاهی ما از حدود 8 هزار نفر در اوایل انقلاب به حدود 70 هزار نفر رسیده است و در همه مسائل بعد از انقلاب پیشرفت و جهش داشته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه میزان تولید فولاد در کشور 4816 درصد افزایش پیدا کرده است افزود: رشد 1927 درصدی آلومینیوم، 885 درصدی سیمان و66586 درصدی مس و فراگیری بیمه سلامت از دستاوردهای انقلاب است.

لاریجانی با اشاره به اینکه در فضای کسب و کار نیز مشکلات زیادی در کشور وجود دارد، تصریح کرد: با اینکه قانون تسهیل فضای کسب و کار در مجلس تصویب شده و موانع کسب و کار نیز تا حدودی برداشته شده است اما سهولت انجام کسب و کار در کشور منفی است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رفتار ایران در جوامع بین‌المللی شایسته و خردمندانه است گفت: فروش نفت پس از توافق هسته‌ای افزایش یافت.

وی در این جلسه  یاد آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی را گرامی داشت.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.