مشهد؛

مردم در مسیر انقلاب ، ثابت قدم هستند

به میمنت پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی؛ امسال هم مردم به مناسبت سی و هشتمین بهار آزادی به خیابانها آمدنده و به نشان ثابت قدم بودن خود در مسیرحق، دلبستگی به اسلام و ادامه راه امام راحل پیروزی خود را جشن گرفتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، 22 بهمن ماه سرآغاز وحدت وهم دلی، استقلال و مبارزه با بدخواهان و دستگیری از مستضعفان است. ملتی که نظام 2500 ساله شاهنشاهی و سلطه ستکبار جهانی را رد کرد و علیه غارتگران به پا خواست.

حضور مردم در راهپیمایی با شکوه و پرشور 22 بهمن به نشانه حمایت همه جانبه ملت از استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی، ولایت فقیه و رهبری است.

مردم در مسیر انقلاب ، ثابت قدم هستند

سالهاست دشمن توطئه هایی را طراحی و اجرا می کند و می گوید می خواهد ملت ایران را فلج کند. در این گزارش گفتگو می کنیم با مردم ولایت مدار درمورد توطیه های استکبار جهانی علیه دولت ایران:

یکی از شهروندان در راهپیمایی 22 بهمن در پاسخ به این سوال که به نظر شما چرا دشمن نتوانسته مردم ایران را فلج کند می گوید: نمی توانند چون مردم ایران همه با هم وحدت دارند.

مردم در مسیر انقلاب ، ثابت قدم هستند

منصور کیانی می گوید من انقلابی هستم و در مورد اینکه این روزها همه از مرد و زن ، پیر و جوان این جمله را می گویند،در مورد انقلابی گری توضیح می دهد: انقلابی بودن یعنی جلوتر از آن چیزی که دشمن برای ما برنامه ریخته است، خودماون برنامه ریزی کرده و حرکت کنیم.

رئیس جمهور آمریکا گفته است ایرانی ها با آتش بازی می کنند، آنها باید از اوباما تشکر کنند و بدانند من مثل اوباما نیستم .مراد حسینی راجب این جملات می گوید: به قول رهبر معظم انقلاب اسلامی که می فرمایند آمریکا غلط کرده است.

او اضافه می کند: نه از اوباما تشکر نمی کنیم چون به قول رهبری ، اوباما با ان دستکش مخملی اش بعضی از دولت های ما را فریب داد.

از ترامپ تشکر می کنیم که خباثت خودش را روز به روز از وقتی که سرکار امده بیشتر کرده است.

مردم در مسیر انقلاب ، ثابت قدم هستند

شهروند دیگری می گوید: انقلاب مردم ایران دینی و وابسته به اعتقادات دینی مان است و خدا پشت آن است و یک انقلاب معمولی نبوده است و انقلاب اسلامی ایران ظهور صغری امام زمان عج است و خودشان پشت سر این مملک هستند و انشالله انقلای شگوهمند اسلامی وصل می شود به ظهور اصلی اماام زمان .استکبار جهانی دشمنان و شیاطین هیچکدام نمی توانند بتوانند این انقلاب را از بین ببرند.

فاطمه رستگاری نیز در مورد انقلابی گری می گوید: انقلابی گری یعنی اینکه ما اهل دین داری توی خونه و سر سجاده نشستن نیستیم.مردم رفتن توی سوریه جنگیدن و ا زهمه شیعیان دفاع می کنیم و از فرمان خدا دفاع می کنیم و ما موج ایجاد م یکنیم و دین مان را صادر می کنیم. دین ما با سیاست ما عجین است و ما برای حق حرکت میکنیم، برای حق خون می دهیم اون حق هر جای دنیا که باشد.

او اضافه می کندین معنای انقلابی بودن است. ما چون انقلابی هستیم انقلاب مان به چهل سالگی میرسد و هیچ ضربه ای نخورده است و خیلی توطئه شده و خودشون موندن چرا هر نقشه ای می کشن برای ایران به ثمر نمی رسه چون پیر و جوان و بچه کوچک همه انقلا بی هستند و ما زا اول شیر انقلابیبه بچه ها مان می دهیم و بزرگشان میکنیم. بعد ترامپ می گوید ایران دارد با آتش بازی م یکند، ترامپ یک فرد نادان استو زیاد اهمیت ندارد برای ما.او از انقلاب ایران چیزی نمی داند و خودش باآ تش بازی می کند که یک بچه کوچک ایرانی به او بگوید ما در دهانت می زنیم . همه سایستمداران دنیا فهمیده اند که نمی توانند با ایران در بیفتند و دارن با ایران مذاکره می کنند.

مردم در مسیر انقلاب ، ثابت قدم هستند


یحیی ترابی یکی دیگر از راهپیمایان است و در مورد حضور پرشور مردم در راهپیمایی پر شور ۲۲ بهمن میگوید: هر سال دشمن مصیبتی بر ما وارد می کند و اتحاد مردم علیه آمریکا و اسرائیل بیشتر میشود و بنابراین حضور هم بیشترمی شود.

وظیف دینی مون است و فرمان رهبرمونه برای اینکه اطاعت کنیم از امر رهبرمون و زمینه سازی کنیم برای ظهور حضرت مهدی موعود عج به اندازه خودمون یک قدم کوچکی برداریم و مشت محکمی برنیم به دهان استکبار جهانی و در راهپیمایی شرکت کنیم.

مشهد مقدس و وجود مضجع شریف ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (ع) که آن را به یکی از پایگاه های مذهبی و انقلابی در ایران تبدیل کرده است و فعالیت گروه ها، احزاب، و اندیشمندان انقلابی در حوادث این سالها به مشهد جایگاهی ویژه داده است.

مردم در مسیر انقلاب ، ثابت قدم هستند

امسال نیز انقلابیون در مشهد با حضور در راهپیمایی پرشور 22 بهمن و به پیروی از ولایت فقیه و نظام اسلامی به خیابانها آمدند و با آرمان های انقلاب و شهدا تجدید میثاق کردند؛ به طور قطع برگزاری پرشور این راهپیمایی موجب همدلی یک ملت غیور در برابر فتنه جویان و پاسخی دندان شکن به استکبرا جهانی است .

مردم در مسیر انقلاب ، ثابت قدم هستند

مردم در مسیر انقلاب ، ثابت قدم هستند

مردم در مسیر انقلاب ، ثابت قدم هستند

انتهای پیام//آ.ج



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.