مسابقات بین المللی بدمینتون فجر،

بدمینتون بازان ایرانی از صعود به یک چهارم نهایی مسابقات بازماندند

دومین روز مسابقه های بین المللی بدمینتون در مرحله یک هشتم نهایی برگزار شد و در پایان این مرحله بازیکنان راه یافته به مرحله بعد مشخص شدند.

بدمینتون بازان ایرانی از صعود به یک چهارم نهایی مسابقات بازماندندبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، در قسمت یک نفره بازیکنان کشورهای سنگاپور، اندونزی، ایتالیا و لهستان با پیروزی برابر حریفان خود به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند.

در این قسمت بدمینتون بازان کشورمان از راه یابی به مرحله یک چهارم نهایی بازماندند.

همچنین در قسمت دونفره نیز تیم های دونفره کشورهای هند، فرانسه، ایران، اندونزی با پیروزی برابر حریفان خود در مرحله یک هشتم نهایی به مرحله یک چهارم راه یافتند.

تیم های دونفره ایران متشکل از تیم های دونفره امیرحسین نورعلیان و امیر قاسمی، فرزین خانجانی و سروش اسکندری می باشند که ملی پوشان کشورمان در ادامه این رقابت ها و در مرحله یک چهارم نهایی برای راهیابی به مرحله نیمه نهایی در مقابل تیم های دونفره هند قرار خواهند گرفت.

بیست و ششمین دوره مسابقه های بین المللی بدمینتون دهه مبارک فجر در روزهای 21 لغایت 24 بهمن ماه جاری و با شرکت 17 تیم خارجی ( اندونزی، سوریه، افغانستان، ارمنستان، آذربایجان، پرتغال، سنگاپور، ایتالیا، دانمارک، سریلانکا، مالزی، فرانسه، لهستان، هند، عراق، روسیه و نیجریه ) به همراه ملی پوشان بدمینتون کشورمان و با جوایز 20 هزار دلاری در محل کمپ این فدراسیون در تهران به رقابت می پردازند.


انتهای  پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار