کمانداران ایرانی به مصاف رقبای جهانی می روند

کمانداران ملی پوشان در مرحله پایانی مسابقات قهرمانی داخل سالن جهان، امشب در مرحله مقدماتی با حریفان به رقابت می پردازند.

کمانداران امشب به مصاف حریفان خود می روندبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مرحله پایانی مسابقات تیراندازی باکمان به میزبانی کشور آمریکا در حال برگزاری است و نمایندگان کشورمان در مرحله مقدماتی این مسابقات امشب به مصاف حریفان خود می روند.

کمانداران ایران به دلیل مشکلاتی که در صدور روادید برای شرکت در این رقابت ها از طرف سفرت آمریکا در ارمنستان پیش آمده بود  با چند روز تاخیر و روز گذشته به آمریکا سفر کردند.

براین اساس تیم ملی ایران امشب با کماندران به رقابت می پردازند که دور حذفی و فینال این مسابقات فردا برگزار می شود.

این برای دومین بار است که کمانداران ایران در مسابقات جهانی داخل سالن شرکت می کنند. سال گذشته تیم بزرگسالان کشورمان به این مسابقات اعزام شد اما امسال کمانداران جوان و نوجوان در این رقابت ها شرکت کردند.

پیش از این کمانداران ایران به  مرحله اول و دوم که به میزبانی تایلند و مراکش برگزار شده بود اعزام شدند که به عنوان قهرمانی دست یافتند.

مسئولان فدراسیون تیراندازی با کمان به دنبال موفقیت کماندراران در رده سنی جوانان و نوجوانان تصمیم گرفتند آنها را جایگزین تیم ملی بزرگسالان برای شرکت در مرحله پایانی مسابقات جهانی تیراندازی با کمان کنند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار