ثبت نام بیش از 430 هزار داوطلب در آزمون سراسری سال 96

مشاور عالی سازمان سنجش از ثبت نام بیش از 430 هزار داوطلب در آزمون سراسری سال 96 خبر داد.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به استقبال داوطلبان برای شرکت در آزمون سراسری سال 96 اظهار داشت: مهلت ثبت نام برای شرکت در آزمون سراسری سال 96 در روز پنج‌شنبه 28 بهمن ماه 95 پایان می پذیرد. 

وی عنوان کرد: داو‌طلبانی که تاکنون برای ثبت نام اقدام ننموده‌اند، اکیدا توصیه می‌شود که در این مهلت باقی مانده با مراجعه به سایت سنجش و مطالعه دقیق دفترچه راهنما و اطلاعیه منتشره از سوی این سازمان در صورت واجد شرایط بودن با رعایت ضوابط و مقررات نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش بیان کرد: تا ساعت 8 صبح امروز سه‌شنبه 26 بهمن ماه 95 تعداد 433 هزار و 490 داوطلب برای شرکت در آزمون سراسری سال 96 ثبت نام کرده‌اند.

توکلی گفت: داوطلبان برای ثبت نام در آزمون سراسری سال 96 بایستی کارت اعتباری را به مبلغ 20 هزار تومان از طریق سایت سازمان سنجش خریداری کنند. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
مهدی
۱۲:۰۱ ۲۶ بهمن ۱۳۹۵
سلام به باشگاه خبر نگاران قانون خدمات رسانی به ایثار گران توسط مجلس محترم تغییر کرده اما این تغییرات در کنکور سراسری سال 96 اعمال نشده لطفا پیگیری کنید با تشکر .
آخرین اخبار