مشهد؛

آغاز نخستین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای و برنامه‌نویسی

نخستین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای و برنامه‌نویسی در آموزشکده فنی و حرفه‌ای سما مشهد آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مرتضی علوی رییس اموزشکده فنی و حرفه‌ای سما مشهد گفت: مسابقات این جشنواره در سه بخش بازی‌های رایانه‌ای، برنامه‌نویسی و طراحی پوستر، در دو سطح دانش‌آموزی و دانشجویی به‌صورت مجزا برگزار شده است.

وی افزود: ١٥٠ دانش اموز از ٢٣ هنرستان و دبیرستان از مدارس نواحی ۲، ۳، ۴، ۶ و ۷ آموزش و پرورش مشهد و ٨٠ دانشجو از ٩ دانشگاه از دانشگاه‌های مختلف شهر در این مسابقات نام نویسی کرده‌اند.

رییس اموزشکده فنی و حرفه‌ای سما مشهد هدف از برگزاری این جشنواره را برجسته‌سازی سما در سطح شهر مشهد، جلب اعتماد دانش‌آموزان و آشنایی آنان با توانمندی علمی و تجهیزات کارگاهی آموزشکده سما عنوان کرد.

مرتضی علوی گفت: در بخش دانش‌آموزی بازی‌های رایانه‌ای، باتوجه به استقبال بسیار خوب دانش‌آموزان به تیم‌های اول ودوم جایزه تعلق خواهد گرفت و دربخش دانشجویی این مسابقات، جایزه فقط به تیم اول اهدا خواهد شد.

وی افزود: در مسابقات برنامه‌نویسی نیز در بخش دانش‌آموزی دو تیم اول و دوم و در بخش دانشجویی نیز دو تیم اول و دوم جایزه خواهند گرفت.

رییس اموزشکده فنی و حرفه‌ای سما مشهد گفت: در بخش طراحی پوستر هم که بصورت غیررحضوری و اینترنتی برگزار شده است تا کنون ۲۰ پوستر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است، فقط به نفرات اول جایزه اهدا خواهد شد.

نخستین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای و برنامه‌نویسی از امروز در آموزشکده فنی و حرفه‌ای سما مشهد اغاز شده و تا ٥ اسفند ادامه دارد.

انتهای پیام//ف. ف.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار