ترامپ بار دیگر هرگونه ارتباط با کرملین در جریان مبارزات انتخاباتی را تکذیب کرد

"دونالد ترامپ" تاکید کرد در جریان مبارزات انتخاباتی هیچ تماسی با مقامات کرملین برقرار نکرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ایندیپندنت؛ "دونالد ترامپ"، رئیس جمهور آمریکا، روز گذشته در جریان کنفرانس مطبوعاتی کاخ سفید با عصبانیت تمام تاکید کرد که هیچ کاری با روسیه ندارد و تا آنجا که او اطلاع دارد هیچکدام از اعضای کمپین وی با نمایندگان کرملین یا هر مقام سیاسی دیگری در روسیه تماس برقرار نکردند.

سپس ترامپ در حالیکه آثار عصبانیت کاملا در چهره‌اش مشهود بود، گفت: چند بار دیگر باید به این سوال پاسخ بدهم؟ من کاری با این کشور ندارم.

ترامپ پیشتر نیز بار‌ها وجود تماس میان اعضای کمپین انتخاباتی خود با مقامات روسیه را در جریان انتخابات ریاست جمهوری نوامبر تکذیب کرده بود، اما سخنان او این بار به اظهارنظر برخی مقامات روسیه اشاره داشت که اعلام کردند تعدادی از نمایندگان کرملین با اعضای کمپین انتخابات او دیدارهایی داشته‌اند. 

باتوجه به اینکه سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا، هکرهای روسی را به دخالت در انتخابات ریاست جمهوری متهم کرده‌اند، اظهارات اخیر مقامات روسیه نیز بر این ادعا صحه گذاشته است.

فقط دو روز از پیروزی انتخاباتی دونالد ترامپ گذشته بود که "سرگئی ریابکوف"، معاون وزیر امور خارجه روسیه، اظهار داشت مسکو در جریان تبلیغات انتخاباتی با مشاوران ترامپ در تماس بوده است.

ریابکوف در این باره گفته بود: نمی‌توانم همه جزئیات در این باره را شرح دهم؛ اما تعدادی از اعضای کمپین انتخاباتی ترامپ با نماینگان روسیه در تعامل بودند.

اعضای تیم ترامپ بلافاصله این اظهارات را تکذیب کردند؛ اما هنوز خبرنگاران راجع به این مطلب، او را بازخواست می‌کنند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار