عزیزی: مدیران با استعفایم موافقت کردند/ قصد ندارم در پست دیگری در سیاه جامگان فعالیت کنم

سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: استعفایم مورد قبول مدیران باشگاه سیاه جامگان قرار گرفته است، امیدوارم مربی جایگزینم بتواند تیم سیاه جامگان را در لیگ برتر نگه دارد.

خداداد عزیزی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درمورد استعفای از تیم سیاه جامگان بیان کرد: از بی پولی باشگاه سیاه جامگان خسته شده ام و ترجیح می دهم که این تیم را ترک کنم تا از این پس دیگر دغدغه ای بابت مشکلات مالی بازیکنان نداشته باشم.
 
وی درباره اینکه آیا استعفایش مورد موافقت مدیران باشگاه قرار گرفته است یا خیر،گفت: استعفایم مورد قبول مدیران باشگاه سیاه جامگان قرار گرفته است و امیدوارم مربی جایگزینم بتواند تیم سیاه جامگان را در لیگ برتر نگه دارد.
 
عزیزی در پاسخ به این سوال که در صورت حل مشکلات مالی حاضر به ادامه فعالت در این تیم هست یا نه؟ اظهار داشت: با توجه به مشکلات مالی زیادی که در باشگاه سیاه جامگان وجود دارد، حتی اگر مشکلات مالی این تیم برطرف شود هم حاضر نیستم دوباره به این تیم بازگردم. به هر حال من از سیاه جامگان جدا شدم تا مسئولان بیدار شده و مجبور به پرداخت مطالبات مالی بازیکنان شوند.
 
سرمربی مستعفی سیاه جامگان درباره اینکه پست دیگری را قبول می کند یا خیر،گفت: من حاضر نیستم که در پست دیگری در سیاه جامگان فعالیت کنم و ترجیح می دهم که این تیم را ترک کنم تا به کارهای شخصی ام بپردازم.
 
وی درباره اظهارات شربتی بابت پرداخت 5 میلیون تومان به بازیکنان سیاه جامگان تصریح کرد: زمانی که قرارداد بازیکنی 400 میلیون تومان است، پرداخت 5 یا 6 میلیون تومان به درد این بازیکن نمی خورد و قادر به حل مشکلاتش نخواهد بود.
 
سرمربی مستعفی سیاه جامگان در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم سیاه جامگان در لیگ برتر باقی بماند چرا که این تیم با حل مشکلاتش می تواند از سد حریفان خود به راحتی عبور کند.


انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار