ارومیه؛

ابراز رضایت بازرسین اورژانس کشوری در بازدید از فوریتهای پزشکی مهاباد

بازرسین اورژانس کشوری به طور سرزده از پایگاه شماره 1 فوریتهای پزشکی شهرستان مهاباد بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ دکتر حسین غفاری با اظهار رضایت از کیفیت خدمت رسانی در فوریتهای پزشکی شهرستان مهابادگفت: هدف از این بازدیدها ارزیابی عملکرد اورژانس پیش بیمارستانی در خصوص طرح سلامت نوروزی برای خدمت به مسافران نوروزی می باشد.

وی در بازدید از پایگاه شماره یک فوریتهای پزشکی مهاباد گفت: پرسنل فوریتهای پزشکی همان فرشتگان نجات عرصه سلامت هستند که در طول سال با وجود برف و سرما و در بعضی از مناطق با وجود صعب العبور بودن جاده ها در کوتاهترین زمان ممکن جان بیماران و مصدومین حادثه را از خطر مرگ نجات داده و با ارائه خدمات شبانه روزی به هموطنان و همشهریان در جهت رفاه حال و امنیت سلامت جامعه گام برمی دارند.

در ادامه دکتر غفاری از دارو های داخل آمبولانس و از محل کار تکنسین های پزشکی بازدید نمود و از نظم و ترتیب ، محیط تمیز ایجاد شده در داخل آمبولانس،محیط کار و پوشش مناسب و مرتب پرسنل و نیز مرکز اپراتوری در برقراری ارتباط سریع با سایر پایگاه ها ابراز رضایت کرد.

در پایان نیز دفتر گزارشات پایگاه شماره 1 فوریتهای پزشکی توسط بازرسین وزارت بهداشت امضا شده و از نحوه عملکرد همکاران این واحد قدردانی شد.

شایان ذکر است فوریتهای پزشکی مهاباد در سال گذشته نیز با توجه به بازدید سرزده دکتر سرور در جریان طرح سلامت نوروزی و اظهار رضایت وی به عنوان یکی از اورژانس های فعال و نمونه در سطح کشور به شمار می رفت.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.