کرمان؛

مراسم باشکوه وداع با شهدا در رفسنجان + تصویر

مراسم وداع با پیکر مطهر ده تن از شهدای دفاع مقدس امشب در رفسنجان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، دراین مراسم که با حضور گسترده مردم در حسینیه ثارا... رفسنجان برگزار شد، شرکت کنندگان با عزاداری و نوحه خوانی در رثای بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) سوگواری کرده و با پیکر مطهر 9 شهید گمنام دفاع مقدس و شهید "حسن عبداللهی" از شهدای غواص که بعد از 28 سال پیکر وی شناسایی شده است ، وداع کردند.

مراسم باشکوه وداع با شهدا در رفسنجان + تصویر

در این مراسم، علیرضا رزم حسینی، استاندار کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، مهمترین عوامل پیروزی ایران در جنگ تحمیلی را اتحاد در جامعه، حضور یکپارچه مردم در عرصه دفاع مقدس، توسل به آموزه های دین اسلام و رهبری ولی فقیه دانست و گفت: این عوامل امروز هم می‌تواند پیروزی ما در میادین نبرد فرهنگی، سیاسی و اقتصادی را رقم بزند و می‌تواند بنیه‌های دفاعی کشور را تقویت کند.

مراسم باشکوه وداع با شهدا در رفسنجان + تصویر

وی با تأکید بر اینکه ما مدیون خون شهدا هستیم، افزود: امروز اگر می‌خواهیم راه شهدا را ادامه دهیم، باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم و اهدافمان را با سیره شهدا مطابقت دهیم.

مراسم باشکوه وداع با شهدا در رفسنجان + تصویر

پیکر مطهر این 9 شهید گمنام و شهید حسن عبداللهی که عصر سه شنبه با استقبال مردم رفسنجان وارد این شهر شد، امروز چهارشنبه و فردا پنجشنبه در این شهر و شهرستان انار تشییع و به خاک سپرده می شود.

شهید حسن عبداللهی عضو گردان غواص 410 جمعی لشکر 41 ثارالله بود که در عملیات کربلای چهار در سال 65 به درجه رفیع شهادت نائل شد و نزدیک به 31 سال مفقود الاثر بود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار