پله هایی که با راه رفتن روی آن احساس آرامش می کنید + فیلم

مهندسان " شرکت فولکس واگن " به منظور ترغیب مسافران سوئدی به عدم استفاده از پله برقی، پله های معمولی مترو را به صورت پله های موزیکال در آورده اند.

پله هایی که با راه رفتن روی آن احساس آرامش می کنید + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شاید برای بسیاری از ما بالا رفتن از پله های معمولی متعدد ساختمان محل کارمان یا مکان هایی بزرگ چالشی سخت به حساب بیاید، بخصوص هنگام صبح و رفتن به محل کار. حال گروهی از مهندسان شرکت " فولکس واگن" آلمان  با طراحی جالب پله های معمولی یکی از ایستگاههای متروی شهر استکهلم سوئد، مسافران را تشویق کرده اند تا از پله برقی استفاده نکنند. آنها یکی از پله های معمولی ایستگاه متروی " ادن پلن" استکهلم را به شکل کلیدهای پیانو در آورده اند. 

جالب اینکه با راه رفتن مسافران مترو روی این پله ها، پیانو نواخته می شود. این شرکت آلمانی اعلام کرده است که بعد از نصب این پله ها، 66 درصد از مسافران سوئدی ترجیح داده اند تا از این پله های موزیکال به جای پله برقی استفاده کنند. ویدئویی نیز که از این پله های موزیکال تهیه شده  با استقبال کاربران در فضای مجازی مواجه شده است. 




انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار