مشهد؛

دعوت از 12 ورزشکار قوچانی به تیم‌های ملی

رئیس اداره ورزش و جوانان قوچان گفت : در شش ماه دوم امسال 12 ورزشکار قوچانی به تیم‌های ملی در رشته‌های مختلف ورزشی دعوت شده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سروش پور آزاد گفت : خوشبختانه مدال آوری و دعوت به تیم های ملی ما امسال نسبت به پارسال رشد بسیار چشمگیر و قابل توجهی داشته است.
او افزود: با ساماندهی و شناسایی استعدادها و هیات های ورزشی قطعا در سال ۹۶ افتخارات بهتری کسب خواهد شد و این نوید را میدهیم که هیچ ورزشکار مرد و بانویی از حضور در هیچ مسابقه ای به دلیل کمبود اعتبار یا امکانات باز نماند.

پورآزاد با اشاره به اینکه بانوان ورزشکار ما افتخارات بسیاری در هفته های گذشته کسب کردند اذعان داشت : در این زمینه ما در چند رشته ورزشی در حوزه بانوان مقام های اول تا سوم استان را کسب کرده ایم.

او در پایان با بیان اینکه با انعقاد تفاهم نامه ای با آموزش و پرورش و دانشگاه  داشتیم تصریح کرد : بنا شد تا طرح تحقیقاتی اولویت بندی استعدادیابی ورزشی قوچان در رشته های مختلف با توجه به ساختار بدنی و اخلاقی و همچنین اقلیم منطقه و دیگر شرایط تدوین شود و بر اساس آن دوره های مختلف استعدادیابی در شهرستان آغاز خواهند شد.
انتهای پیام// ح خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.