جهادگران مشکلات بهداشتی را به ۱۹۰ گزارش کنند/ رسیدگی فوری به شکایات بهداشتی ایام عید ظرف ۲۴ ساعت

معاون بهداشت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور از گروه‌های جهادی و عموم مردم برای گزارش همه مشکلات بهداشتی پیش آمده در ایام عید به سامانه ۱۹۰ دعوت کرد.

جهادگران مشکلات بهداشتی را به ۱۹۰ گزارش کنند/ رسیدگی فوری به شکایات بهداشتی ایام عید ظرف ۲۴ ساعتعلی اکبر سیاری معاون بهداشت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به تدابیر جدی و قاطعانه این وزارتخانه برای شناسایی و برخورد با متخلفین در ایام تعطیلی سال نو، اظهار داشت: امسال علاوه بر افزایش تیم‌های بازرسی ویژه، همه تلفن‌های گویا و اپراتورهای سامانه ۱۹۰ برای پاسخگویی فوری به هرگونه شکایت بهداشتی تمام وقت آماده است. 

وی با دعوت از جهادگران و عموم مردم برای کمک به کار بازرسان بهداشت در طول ایام تعطیلات سال نو، افزود: همه جهادگرانی که در این ایام برای خدمات جهادی به اقسا نقاط محروم کشور می‌روند و حتی سایر افراد، درصورت مشاهده هر گونه مشکل بهداشتی در منطقه یا محل مربوطه لطفا در اسرع وقت آن را به سامانه ۲۴ ساعته ۱۹۰ گزارش دهند.

 معاون بهداشت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: با تدابیر صورت گرفته رسیدگی و بازرسی حتی در نقاط محروم ظرف ۲۴ ساعت الی ۴۸ ساعت پس از اعلام گزارش تخلف به این سامانه توسط تیم‌های بازرسی ویژه وزارت بهداشت قطعا انجام می‌شود. 

سیاری همچنین در خصوص جنبه‌های دیگر نحوه رسیدگی به گزارشهای تخلفات بهداشتی رسیده به سامانه ۱۹۰ علی الخصوص توسط تیم‌های جهادی گفت: همه امکانات در اختیار بازرسان قرار می‌گیرد، زیرا در مواقعی نیاز به حضور و همکاری نیروی انتظامی و حتی قوه قضائیه است و به همین دلیل ارائه کامل و دقیق جزئیات تخلف و همکاری کامل و باحوصله با کارشناسان این سامانه نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار