سلطانی فر: باید نتایج بهتری در المپیک می گرفتیم/ امیدواریم بتوانیم انتخابات کمیته ملی المپیک را آذرماه برگزار کنیم

وزیر ورزش و جوانان گفت: با وجود کمبود امکانات که داشتیم، توانستیم نیازهای ورزش به خصوص در مقطع المپیک را نسبتا برطرف کنیم اما باید بهتر نتیجه می‌گرفتیم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان مسعود سلطانی‌فر در پایان مجمع عمومی کمیته ملی المپیک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با وجود کمبود امکانات که داشتیم، توانستیم نیازهای ورزش به خصوص در مقطع المپیک را نسبتا برطرف کنیم. تیم های ما با تدارکات خوبی در المپیک ظاهر شدند. اگرچه باید بهتر نتیجه می‌گرفتیم.  اگر مسائلی مربوط به ناداوری‌ها اتفاق نمی افتاد، می‌توانست تعداد مدال‌های بیشتری کسب شود.

وی در خصوص عملکرد فدراسیون‌ها در سال 95 گفت: فدراسیون‌ها عملکردهای مختلفی داشتند. برخی خوب ظاهر شدند اما برخی هم آنطور که باید و شاید نتوانستند عمل کنند و به اهداف خود برسند. امیدوارم با فضای همدلی و هماهنگی که بین وزارت و کمیته ملی المپیک و با توجه به اینکه ما دستگاه حاکمیتی ورزش هستیم، سال آینده به اهدافی که پیش‌بینی شده برسیم و سال خوب و امیدوارکننده‌ای داشته باشیم.
 
وزیر ورزش و جوانان درباره برگزاری انتخابات ریاست کمیته ملی المپیک در سال 96 بیان کرد: این انتخابات در چارچوب قوانین کمیته بین‌المللی المپیک برگزار می‌شود، امیدواریم شرایط کنونی تا زمان انتخابات استمرار پیدا کند. زمان ریاست کنونی کمیته ملی المپیک در دی‌ماه تمام می‌شود، اما امیدواریم بتوانیم در آذرماه این انتخابات را برگزار کنیم.
 
سطانی فر درباره بودجه وزارت ورزش و جوانان، اظهار کرد: تخصیص بودجه وزارت ورزش و جوانان 90 درصد بوده است و فدراسیون‌ها نیز 80 درصد، که سهم برخی از فدراسیون‌ها با توجه به برگزاری رقابت‌ها بیشتر بوده و به 84 درصد رسیده و برخی نیز کمتر از این درصد بوده است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار