در سال ۱۳۹۶ دانشگاه علوم پزشکی به ایده آل‌ها نزدیک می‌شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت:در سال ۱۳۹۶ دانشگاه علوم پزشکی به ایده آل‌ها نزدیک می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛دکتر جواد آقازاده در دوازدهمین جلسه هیات رئیسه دانشگاه ضمن تشکر از تمامی تلاشهای انجام یافته در سالجاری برای ارتقای عرصه سلامت استان گفت : سال 1395 سال بسیار پرکاری برای دانشگاه علوم پزشکی بود و تلاش کردیم بر اساس نقشه راه تدوین شده برای توسعه عرصه سلامت استان ،اقدامات زیرساختی خوبی انجام گیرد که با الطاف پروردگار و زحمات همکاران موفق هم شده ایم . بطوری که زیر ساختهای توسعه سلامت در حال آماده شدن هستند و می توان گفت در سال 1396 دانشگاه علوم پزشکی به ایده آلها نزدیک می شود .

وی افزود : لذا نیازمند تلاش جمعی بیشتری هستیم و باید همه اعم از اعضای هیات علمی ، کارکنان و دانشجویان تلاش افزون تری را انجام دهند .

دکتر آقازاده در ادامه گفت : باور قلبی به کار و خدمت داشتن عامل اصلی موفقیت در امور محسوب می شود و معتقدم اگر بخواهیم دانشگاه علوم پزشکی و عرصه سلامت استان را ارتقا بخشیم ، خواهیم توانست .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان خدمت به مردم را توفیق الهی دانسته و اضافه کرد : مردم استان استحقاق خدمت کردن را دارند و ما خادمین عرصه سلامت خدمت بی منت به مردم را افتخار خود می دانیم و در واقع ما با خداوند متعال معامله کرده ایم .

وی در ادامه ضمن تبریک پیشاپیش سال جدید گفت : در سال 1396 محکمتر و با انگیزه تر کار خواهیم کرد و سال جدید سالی پر بار برای بخش سلامت استان خواهد بود .

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.