مشهد؛

کشف بيش از 800 هزار عدد انواع مواد محترقه و دستگیری 33 متهم

در دو ماهه گذشته بيش از 800 هزار عدد انواع مواد محترقه كشف و 33 متهم دستگير شده اند كه اين افراد در ايام نوروز مهمان پليس هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سردار «بهمن اميري مقدم» فرمانده انتظامي خراسان رضوی در جمع خبرنگاران با اشاره به اجراي 11 طرح در زمينه برخورد قاطعانه با اراذل و اوباش گفت: در زمينه مقابله با عاملان تهيه و توزيع مواد محترقه كه با سلامتي و امنيت مردم بازي مي كنند در دو ماهه گذشته بيش از 800 هزار عدد انواع مواد محترقه كشف و 33 متهم دستگير شده اند كه اين افراد در ايام نوروز مهمان پليس هستند.

وي افزود: در بحث چهار شنبه آخر سال با تعامل شركت هاي حفاظتي و مراقبتي و ايجاد پنج هزار شغل در صدد هستيم به وظيفه قانوني خود كه همان تامين نظم و آرامش مردم است به خوبي عمل كرده و در اين رابطه مجموعه اقدامات فرهنگي و استفاده از ظرفيت هاي مختلف رسانه اي و تبليغاتي نيز مد نظر بوده است.

فرمانده انتظامي خراسان رضوی بااشاره به طرح هاي تامین نظم و امنیت خريد هاي نوروزي ، قبل از نوروز و طرح هاي ايام تعطيلات نوروزي گفت: در اين زمينه نيز تمهيدات ويژه انتظامي و ترافيكي در دستور كار قرار گرفته و اميدواريم بتوانيم خدمتگزاري لايق براي شهروندان فهيم و قدر شناس باشيم.

سردار «بهمن اميري مقدم» افزود:از ابتداي امسال هم دو ميليون و 500 هزار تماس مردمي با فوريت هاي پليسي 110 به ثبت رسيده كه با انجام يك ميليون و 400 هزار عمليات پليسي ، اين رقم نسبت به سال قبل سه درصد افزايش داشته است.

وی افزود: خوشبختانه با تمهيدات ويژه ترافيكي ، حضور موثر پليس و مشاركت فعالانه مردم فهيم و قانون مدار ، استان خراسان رضوي در سال 1395 در رتبه برتر كشوري از نظر كاهش تصادفات و تلفات جاده اي قرار گرفت و از مجموع 335 نفر كاهش كشته شدگان سوانح رانندگي در كشور 167 مورد كاهش كشته مربوط به استان خراسان رضوي بوده است.

فرمانده انتظامي خراسان رضوي گفت: پلمب 750 واحد مسكوني كه مركز تهيه و توزيع مواد مخدر بود و جمع آوري 1500 معتاد متجاهر از ديگر اقدامات گسترده پليس استان در زمينه مقابله با مواد مخدر بوده است.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار