دوین نونس: هیچ شواهدی برای اثبات تبانی تیم انتخاباتی ترامپ و روسیه وجود ندارد

رییس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا از نبود مدارک و شواهد برای اثبات همکاری کمپین انتخاباتی ترامپ و روسیه در جریان انتخابات 2016 آمریکا خبر داد.

دوین نونس: هیچ شواهدی برای اثبات تبانی تیم انتخاباتی ترامپ و روسیه وجود نداردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هیل، «دوین نونس» رییس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا یکشنبه اعلام کرد هیچ شواهدی برای اثبات تبانی کمپین انتخاباتی «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا و روسیه در جریان انتخابات 2016 این کشور پیدا نشده است.

نونس در مصاحبه با «فاکس‌نیوز ساندی»، درباره شواهد موجود درخصوص تبانی روسیه و تیم ترامپ برای تغییر نتایج انتخابات به نفع رئیس جمهور کنونی آمریکا گفت: «من به شما یک جواب بسیار ساده می‌دهم: خیر. هیچ شواهدی از تبانی پیدا نکرده ایم».

همچنین وی در پاسخ این سوال که آیا ممکن است برخی از اعضای اداره تحقیقات فدرال آمریکا (اف بی آی) به افشاگری علیه ترامپ بپردازند، اعلام کرد: «کاملاً واضح است که این اتفاق در حال رخ  دادن است». االبته وی در ادامه حرف خود را کمی تغییر داد و گفت: « به نظر من کسانی که قبلاً در اف‌بی‌آی کار می‌کرده‌اند و به اطلاعات طبقه بندی شده دسترسی داشته اند دست به افشاگری زده‌اند. مطمئناً افشای نام مایکل فلین و ارتباط وی با سفیر روسیه، برای آسیب رساندن به شهرت فلین و مشاور امنیت ملی ترامپ بود».

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار