اسکان بیش از 209 هزار خانوار در مراکز اقامتی فرهنگیان/ تشکیل تیم نظارتی برای ارزیابی مراکز

مدیرکل تعاون و پشتیبانی آموزش و پرورش از اسکان بیش از 209 هزار خانوار در مراکز اسکان فرهنگیان خبر داد.

عباسعلی باقری مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در گفت و گو خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از اسکان 209 هزار و 286 خانوار در مراکز اسکان تا شب گذشته خبر داد و اظهار داشت: این تعداد در قالب 753 هزار و 426 نفر که معادل  2 میلیون و 18 هزار و 249 نفر روز بوده، در مراکز اقامت دارند.
 
وی ادامه داد : استان‌های خراسان رضوی، اصفهان، فارس، هرمزگان و خوزستان به ترتیب بیشترین مسافران را به خود اختصاص دادند.
 
باقری با بیان اینکه نسبت به سنوات گذشته، تجهیز مراکز از کیفیت بهتری برخوردار است، تصریح کرد: خدمات رسانی در مدرسه هیچگاه به اندازه هتل، مهمانسرا و سایر مراکز اقامتی نیست و مدارس در فاصله زمانی خیلی کوتاه برای اسکان آماده شده‌اند اما به هرحال در حد توان برای کیفیت بخشی به خدمات تلاش شده است.
 
وی افزود: تیمی از سوی وزارتخانه برای نظارت به مراکز و آگاهی از بازخوردهای خدمات ارائه شده، فعال هستند تا نواقص منعکس شده را مورد توجه قرار داده و به رفع آن بپردازیم.
 
مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در خصوص درآمدهای حاصل از اسکان فرهنگیان گفت: آموزش و پرورش هرگز به دنبال درآمدزایی نبوده و در فرآیند اسکان بیش از میزان دریافتی، مبالغی برای تجهیز مراکز، حامل‌های انرژی، خدمات رسانی، دستمزد نیروهای شاغل در مراکز و مواردی از این قبیل هزینه می‌شود.
 
باقری با اشاره به اینکه حتی در مواردی تامین منابع برای مراکز اسکان از سوی آموزش و پرورش انجام می‌شود، بیان کرد: مبالغ درنظر گرفته شده برای اسکان به حساب خزانه واریز شده که زیر نظر عامل ذی حساب بوده و مستقیما از دستگاه‌های POS موجود در مراکز این کار انجام می‌شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار