افتتاح ساختمان جدید بانک صنعت و معدن سیستان وبلوچستان

ساختمان جدید بانک صنعت و معدن سیستان وبلوچستان با حضور رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بانک صنعت و معدن کشور واستاندار سیستان وبلوچستان افتتاح شد.

افتتاح ساختمان جدید بانک صنعت و معدن سیستان وبلوچستانبه گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان، حسین مهری رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن در مراسم بهره برداری از ساختمان جدید بانک صنعت و معدن سیستان و بلوچستان در زاهدان گفت: دولت تدبیر امید از سال ۹۲ تاکنون ۲۹ طرح متوسط و بزرگ با حدود ۳۰ هزار میلیارد ریال در سیستان و بلوچستان را تامین اعتبار کرده است.

حسین مهری افزود: اجرای این طرح‌ها زمینه اشتغالزایی ۲ هزار و ۱۴۰ نفر را در استان فراهم کرده است.

وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت‌های فراوان اقتصادی سیستان و بلوچستان در حوزه صنعت و معدن این بانک آمادگی کامل برای تامین اعتبار طرح‌های معدنی را دارد.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت: از آنجایی که سیستان و بلوچستان از نظر تنوع و ذخایر معدنی در کشور در رتبه نهم قرار دارد ضروریست این ظرفیت‌ها بیش از گذشته شناسایی و تبلیغ شود تا زمینه ساز جذب سرمایه گذاران به استان شود.

وی دسترسی به بازار‌های افغانستان و پاکستان، در اختیار داشتن تنها بندر اقیانوسی کشور و برخورداری از نیرو‌های جوان و توانمند را از دیگر ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان برشمرد و افزود: این ظرفیت‌ها می‌تواند زمینه ساز توسعه صنعت و معدن در این استان مهم و راهبردی شود.

مهری شناسایی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های معدنی و کمک به ایجاد زنجیره ارزشی صنعت و معدن را از دیگر ضروریات در سیستان و بلوچستان عنوان کرد و گفت: بانک صنعت و معدن آمادگی دارد از سرمایه گذاران استان در این بخش‌ها حمایت کند.

وی همچنین اولویت‌های بانک صنعت و معدن در سیستان و بلوچستان را تامین اعتبار طرح‌های نیمه تمام، عارضه یابی واحد‌های مشکل دار و تامین اعتبار طرح‌های اشتغالزا و صادرات محور عنوان کرد.

ساختمان جدید بانک صنعت و معدن سیستان و بلوچستان با گستره ۲ هزار و ۷۶۰ متر مربع از اوایل سال ۹۵ عملیات ساخت آن در زاهدان آغاز شد.

انتهای پیام/پ

اولویت‌های بانک صنعت و معدن در سیستان و بلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار