آخرین تحولات میدانی سوریه؛

تسلط نیروهای سوری بر بخش‌هایی از حومه حمص/ ناکام ماندن هجوم تروریست‌های جبهه النصره

ارتش سوریه در ادامه پیشروی‌هایش، بر یک بلندی راهبردی در حومه حمص مسلط شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، ارتش و نیروهای مسلح سوریه با تسلط بر ارتفاعات راهبردی "ابوالضهو" در حومه شرقی حمص، خسارات بسیاری بر تروریست ها وارد آوردند.

ارتش سوریه با همکاری نیروهای همپیمان خود، پس از درگیری با تروریست‌ها، بر سد "ابوقله" و منطقه "حسو" در حومه شرقی حمص مسلط شد و تروریست ها را به شدت هدف حمله قرار داد.

در حومه شمالی حمص نیز ارتش سوریه با هجوم تروریست های جبهه النصره به چند مرکز نظامی مقابله کرد.

نیروهای سوری، تروریست های جبهه النصره را در روستاهای غجر امیر و کفرنان غافلگیرکرد و با به هلاکت رساندن شماری از آنان، طرح هجوم تروریست ها را ناکام گذاشتند.

در درعا و حومه آن نیز ارتش و نیروهای مسلح سوریه مقرها و مراکز تجمع تروریست های جبهه النصره را هدف قرار دادند که به کشته و زخمی شدن شماری از تروریست ها و انهدام مهمات و تسلیحات آنان منجر شد.

در دیرالزور نیز به دنبال هدف قرار گرفته شدن مراکز تجمع تروریست های داعش در محله عرفی در جنوب غرب شهر، 10 تروریست به هلاکت رسیدند.

در درگیری های اخیر ارتش سوریه با تروریست ها در مناطق مختلف، چند نفراز آنان از از جمله "ابو مالک"، سرکرده احرار الشام، نزدیک مرز ترکیه و "نواف صالح"، سرکرده نظامی جیش العزه، در حومه شمالی حماه به هلاکت رسیدند.



انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار