امیر سرلشکر موسوی:

اراده خود را با به زیر کشیدن استکبار از اریکه غرور با مقاومت نشان می دهیم

فرمانده کل ارتش کشورمان گفت:مصمم هستیم که اراده و جدیت خود تا به زیر کشیدن استکبار از اریکه تفرعن و غرور را با مقاومت نشان دهیم.

مصمم هستیم که اراده و جدیت خود تا به زیر کشیدن استکبار از اریکه تفرعن و غرور را با مقاومت نشان دهیمبه گزارش حوزه دفاعی امنیتیگروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: این عزت و اقتدار به برکت خون شهیدان و مقاومت بدست آمده است و با پایداری و استقامت و وفادار ماندن به این راه، این عزت و اقتدار هم مستدام خواهد ماند و هیچ قدرتی نمی‌تواند به آن خدشه واردکند.

وی افزود: دوران دفاع مقدس، اراده و عزم این ملت بزرگ را در دفاع از کشور و انقلاب نشان داد و مقطع ویژه دوران دفاع از حرم، اراده و توانایی فرزندان ملت در دفاع از آرمان‌ها و ایستادگی برای تحقق آن را به جهانیان نشان داد.

امیر سرلشکر موسوی خاطرنشان کرد: در ادامه این خط نورانی ما مصمم هستیم که اراده و جدیت خود تا به زیر کشیدن استکبار از اریکه تفرعن و غرور را با مقاومت نشان دهیم.

وی افزود: شهیدان ما و خانواده‌های آنان به دنیا ثابت کردند که اگر ملتی اراده کند متجاوز را سرکوب کند، حتما موفق خواهد شد.
فرمانده کل ارتش تصریح کرد: رزمندگان مدافع حرم، شهیدان این راه پرافتخار و خانواده‌های غیرتمند آن‌ها به جهانیان نشان دادند که ما در دفاع از مقدسات و در برخورد قهر آمیز و نابود کننده با یاغیان دست آموخته شیطان، جدی هستیم و در این خط افتخار، به مرز‌ها محدود نخواهیم ماند.

امیر سرلشکر موسوی با بیان روایت حضرت امیرالمومنین علی علیه‌السلام که می‌فرمایند «فَوَاللَّهِ مَا غُزِیَ قَوْمٌ قَطُّ فِی عُقْرِ دَارِهِمْ‏ إِلَّا ذَلُّوا» اذعان داشت: اگر دشمنان ما بخواهند ما را در خانه درگیر کنند، ما آن‌ها را در ورای درگاه خانه زمین‌گیر و سرکوب خواهیم کرد و این بار از هیمنه پوشالی اردوگاه استکبار، با سرکردگانش و اذناب حقیر منطقه‌ای آنها، چیزی باقی نخواهد ماند. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار