ساری،

جابجایی ۱۱۵ هزار مسافر نوروزی از فرودگاههای مازندران

بیش از 115 هزار مسافر درقالب ۳۵۴ پرواز ایام نوروز ۹۶ از فرودگاههای استان مازندران جابجا شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سعداله وطن خواه مدیر کل فرودگاههای استان مازندران گفت: روند اعزام، پذیرش و جابجایی مسافر و فعالیتهای پروازی فرودگاههای مازندران در ایام نوروز از رشد چشم گیری برخورداربوده است .

وی از افزایش ۴۳ درصدی مسافر  در فرودگاه های مازندران خبر داد و افزود: پروازهای نوروزی از فرودگاه های استان نیز در مقایسه با پارسال با ۶۰ درصد افزایش همراه بود که از ۲۵ اسفند ماه ۹۵ آغاز شد و تا ۱۴ فروردین ۹۶ ادامه داشت.

مدیرکل فرودگاههای استان با بیان اینکه از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا ۱۴ فروردین ماه ۹۶، تعداد ۱۰۵۵۸۰ مسافر از طریق فرودگاه ساری، ۱۴۲۱ مسافر از فرودگاه نوشهر و ۸۰۵۶ مسافر از فرودگاه رامسر جابجا شدند، گفت: در مجموع ۱۱۵۰۵۷ مسافر درقالب ۳۴۵ پرواز ورودی و خروجی تا پایان ۱۴ فروردین ۹۶ از فرودگاههای استان اعزام و پذیرش شدند.

وطن خواه با اشاره به اینکه در ایام نوروز خط پروازی خارجی ساری - ایروان از فرودگاه بین المللی ساری برای رفاه حال مسافران و گردشگران راه اندازی شد، افزود: از ۱۹ فروردین ماه ۹۶ هم خط جدید پروازی ساری - تبریز - ساری روزهای شنبه و سه شنبه هر هفته توسط شرکت هواپیمایی آتا به دیگر پروازهای داخلی این فرودگاه اضافه خواهد شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.