رئیس هیأت تنیس استان اصفهان گفت:با برد بازی امروز، مزد زحمات بازیکنان تیم ملی تنیس ایران که از حداقل 2 ماه پیش تاکنون در اردوهای مختلف تلاش کردند را گرفتیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حمیدرضا خوروش  امروز در حاشیه مسابقات تنیس دیویس کاپ (گروه 2 آسیا و  اقیانوسیه) در جمع خبرنگاران اظهارکرد: جامعه تنیس استان اصفهان در این چند روز مسابقات ما را تنها نگذاشتند و از ما حمایت کردند.

وی افزود: با برد بازی امروز، مزد زحمات بازیکنان تیم ملی تنیس ایران که از حداقل 2 ماه پیش تاکنون در اردوهای مختلف تلاش کردند را گرفتیم.

رئیس هیأت تنیس استان اصفهان گفت: تیم ویتنام تیم بسیار خوبی بود و به خوبی عمل کرد اما تیم ایران بهتر از تیم حریف بود؛ برگزاری این مسابقات در اصفهان کمک شایانی به سطح کیفی ورزش تنیس در اصفهان خواهد کرد.

وی تصریح کرد: کلیه مسؤولان، پیشکسوتان و دست‌اندرکاران تنیس ایران در این مسابقات حضور داشتند و متوجه پتانسیل قوی استان اصفهان در میزبانی این مسابقات شدند چراکه میزبانی جام دیویس کار کوچکی نبود.

خوروش اذعان داشت: برای تائید استاندارد زمین‌های تنیس نظارت سخت‌گیرانه‌ای وجود داشت اما این امر باعث شد تا درصدد ارتقای کیفیت زمین‌های مسابقات تنیس برای مسابقات آینده باشیم.

وی خاطرنشان کرد: 2 بازیکن تیم ملی تنیس ایران اصفهانی بودند و این میزبانی برای اصفهان از اهمیت بالایی برخوردار بود؛ تک تک جوانان تنیس‌باز اصفهانی وقتی شاهد افتخارآفرینی این 2 بازیکن هستند به آینده خود امیدوار شده و آنان را الگوی خود قرار خواهند داد.

رئیس هیأت تنیس استان اصفهان ادامه داد: عملکرد شاهین خالدان در این مسابقات فوق‌العاده و سطح کیفی بازی او بین‌المللی بود که خوشبختانه توانست بازی را 3 بر صفر پیروز شود.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.