ریزگردها مهمان آسمان لرستان می شوند

مدیرکل هواشناسی لرستان از آلودگی هوای استان بر اساس پیش‌بینی‌ و نقشه‌های سازمان هواشناسی ریزگردها با شدت و ضعف تا روز چهارشنبه خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ هاشمی مدیرکل هواشناسی لرستان  در رابطه با وضعیت آب‌وهوای استان لرستان طی ساعات و روزهای آینده گفت: امروز شاهد رگبارهایی در سطح استان لرستان هستیم و این بارش‌ها فردا کاهش پیدا می‌کند.

وی افزود: برای روزهای چهارشنبه و جمعه بارش باران در استان پیش‌بینی‌شده است و احتمال می‌رود در برخی از مناطق به‌ویژه مناطق شمالی استان مانند سلسله، دلفان و بروجرد شاهد آب‌گرفتگی جزئی معابر باشیم.

مدیرکل هواشناسی استان لرستان در رابطه با آلودگی هوای استان لرستان در پی ورود ریزگردها به استان نیز گفت: بر اساس پیش‌بینی‌ و نقشه‌های سازمان هواشناسی این ریزگردها با شدت و ضعف تا روز چهارشنبه مهمان استان لرستان هستند که با وزش باد کاهش و با آرام شدن هوا افزایش پیدا  می‌کنند.

با ورود موجی از ریزگردها به لرستان هوای برخی شهرستان‌های استان در شرایط ناسالم گرفته است و امروز در دومین روز از آلودگی هوای استان در سال 96 تا ظهر امروز میزان آلودگی هوای استان 2.5 برابر حد مجاز اعلام‌شده است.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.