ترامپ: سیاست ما در قبال سوریه تغییری نکرده است / ماموریت ما همچنان نابودی داعش است نه برکناری بشار اسد

رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه با نیویورک پست اعلام کرد مأموریت ما در سوریه فقط مبارزه با گروه تروریستی داعش است.

ترامپ: سیاست ما در قبال سوریه تغییری نکرده استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نیویورک پست، به دنبال ابهامات ایجاد شده در خصوص سیاست دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در قبال سوریه پس از حمله موشکی اخیر به این کشور، وی در یک مصاحبه اختصاصی با این روزنامه تاکید کرد سیاست دولتش درباره سوریه تغییری نکرده و قصدی برای وارد شدن به این کشور ندارد.

رئیس جمهور آمریکا همچنین ضمن انتقاد از "بشار اسد" رئیس جمهور سوریه بخاطر حمله شیمیایی ادعایی به استان ادلب، اعلام کرد حمله موشکی روز جمعه آمریکا به پایگاه هوایی الشعیرات در استان حمص (که آمریکا ادعا می‌کند حمله شیمیایی ادلب از آنجا انجام شده)، آغاز یک سیاست جدید برای برکناری بشار اسد نیست.

وی در این باره تصریح کرد: "مأموریت ما در سوریه همچنان نابودی گروه تروریستی داعش است. مأموریت ما همیشه همین بوده و تغییری در آن ایجاد نشده است."

رئیس جمهور آمریکا در این مصاحبه پرتاب 59 موشک تام‌هاوک به چند هدف در استان حمص سوریه را "یک اقدام بشردوستانه" خواند.

در این مصاحبه، زمانی که از ترامپ در خصوص احتمال همکاری با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه سوال شد، گفت: "ما با رئیس جمهور روسیه دیدگاه های مشترکی نداریم؛ اما امیدوارم پوتین همکاری کند. نمی دانم!"

ترامپ همچنین در خصوص توافق هسته ای ایران که در دوره ریاست جمهوری "باراک اوباما" حاصل شد، نیز بار دیگر به اظهارنظر پرداخت و گفت: "نمی خواهم بیش از این درخصوص ایران صبر کنم. این یکی از فجیع ترین توافق هایی بود که دیده ام. اینکه چنین توافقی امضا شده است یک رسوایی محسوب می شود. ایران به جای تشکر از ما بخاطر اینکه کشورشان را نجات دادیم، جسورتر هم شده است!"

به دنبال حمله شیمیایی که سه شنبه هفته گذشته در شهرک خان شیخون در ادلب سوریه رخ داد بیش از 80 غیرنظامی کشته شدند. وزارت دفاع روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد حادثه ادلب در پی انفجار یک انبار تسلیحات شیمیایی تروریست‌ها در حمله هوایی ارتش سوریه رخ داده است. با این حال، ارتش آمریکا به دستور دونالد ترامپ بدون هیچ تحقیقاتی، صبح روز جمعه 59 موشک تام‌هاوک به چند هدف در پایگاه الشعیرات در استان حمص در غرب سوریه شلیک کرد.

انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۴ ۲۳ فروردين ۱۳۹۶
این مردک ترامپ انگار توهم میزند فرودگاه سوریه را موشک باران میکند و می گوید با داعش میجنگم تمام فکرش نابودی سوریه است اونم به دستور اربابش عربستان وهابی آشغال
Netherlands
ایرانیم
۲۱:۳۶ ۲۳ فروردين ۱۳۹۶
با هشدار ایران و روسیه جا زد. اما من باز هم میگم اون دو ناو آمریکایی باید تو همون یکی دو ساعت اولیه میرفتند زیر آب. اما بازهم من کارشناس نیستم و احساسات تی هستم و نظرم رو میگم. تصمیم دولت مردانمون برام حجت و قابل احترامه. برعکس بعضیا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۶ ۲۳ فروردين ۱۳۹۶
سلام ترامب و دولت امریکا فکر می کنند کره شمالی کره شمالی 50 سال بیشاست که تفنک هم نداشت وامریکا با ان حال بذبخت شد امروز کره شمالی بمب اتمی دارد وامریکا وترامب این مسئله را باور نمی کنند همینجور دولتهای کره وزابن تا وقتی که کره شمالی را مجبور به استفاده از قدرت اتمی خودش به شود وحداقل اثری از کره وزابن نمی ماند وبایکاههای امریکا حالا امریکا زابن وکره جنوبی به کره شمالی فشار بیاورند البته کره شمالی حقدارد از توانائی خودش استفاده کند و درمورد امریکا وکره وزابن سرزنش مردم دنیارا دارند که جرا باعث وبانی فاجعه هستندکره شمالی کجا وکشور التروریست عربستان کجا کشور التروریست همه خاورمیانه را با رزیم غاضب صهیونیستی به فاجعه رسانه است وهمین کشور جین اعلام نمیکند که عربستان کشور تروریست برور ومغل امنیت بینالملل است حتی همین کره جنوبی وزابن هم همینطور در حالیکه عربستان دنیا رابه هم زده به کره شمالی فشار می اورند این تناقض اشکار است
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۲۹ ۲۳ فروردين ۱۳۹۶
وقتی دولت سوریه در جنگ با داعش پیروز شده چه دلیلی برای استفاده از سلاح شیمیایی است!
ولی سیاست مداران امریکایی برای توجیه نادانی های خود از چه شیوه هایی استفاده می کنند اینها برای انسانیت ارزش قایل نیستند. رسوایی در نهایت نصیب ترامپ می شود.
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۹:۲۲ ۲۳ فروردين ۱۳۹۶
بک نفهم به تمام معنا.قیافش مثل گاو میمونه
Czechia
ناشناس
۱۹:۱۴ ۲۳ فروردين ۱۳۹۶
فقط یک جمله، او غیرقابل پیش بینی است و معکوس !بهرحال اوقبلا به اعتراف خودش یک همجنس باز بوده! که در همه ی ادیان الهی ،بایستی همچون یک شیطان ،رجم شود، دوستی با چنین شخصی،همنشینی با آتش در دوزخ است .چون دستش به خون چند بی گناه آغشته شد، او زودتر از موعد ،خواهد مرد!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۴ ۲۳ فروردين ۱۳۹۶
در این اقدام گفتار و کردار آقای ترامپ 180 درجه به هم اختلاف دارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۷ ۲۳ فروردين ۱۳۹۶
دعوتش کنیم واسه سیاه بازی تو جشنهامون شرکت کنه .
Germany
ناشناس
۱۷:۰۶ ۲۳ فروردين ۱۳۹۶
شیطان بزرگ آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۳ ۲۳ فروردين ۱۳۹۶
بیخود سوپر من نشو نابود کردن داعش کار ماس نه تو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۱ ۲۳ فروردين ۱۳۹۶
اگر کسی حرفهای دروغگویی مثل ترامپ و دولتمردان امریکا را باور کند خیلی احمق تشریف دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۶ ۲۳ فروردين ۱۳۹۶
عوضی دروغگو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۲۳ فروردين ۱۳۹۶
ترامپ همواره از افعال و گفته های معکوس استفاده میکنه .
آخرین اخبار