"استند آپ" كمدی يك نامزد انتخابات در سالن وزرات كشور/ در دولتم خيار می کاریم و خيارشور درو می‌کنیم!+فیلم

سومین روز از ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری در نوبت بعد از ظهر با حواشی سخنرانی یک نامزد در سالن وزارت کشور کلید خورد.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ سومین روز از ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری در نوبت بعد از ظهر با حواشی سخنرانی یک نامزد در سالن وزارت کشور کلید خورد.

محمد مهدی مجد نامزد انتخابات ریاست جمهوری که قصد داشت پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری برای خبرنگاران سخنرانی کند پیش از سخنرانی از خبرنگاران اجازه گرفت و گفت: اگر گوش می‌دهید حرف بزنم. که خبرنگاران هم بلافاصله دسته جمعی به وی گفتند: بزن بزن ...!

این نامزد انتخابات که انگار قصد داشت استند آپ کمدی اجرا کند، چنان با هیجان و خنده صحبت می‌کرد که گویی خبرنگاران باید بعد از هر بخش از اظهاراتش کمی بخندند.

وی پشت تربون رفت و درست دعای ابتدای سخنرانی‌های احمدی نژاد را خواند و گفت: نه هاله نوری دیدم و نه از جانب کسی به من الهام شده است.

این نامزد انتخابات درباره پرداخت یارانه گفت: بعد از اینکه رئیس جمهور شوم یارانه‌ها را به رقم ۳۰۰ هزار تومان افزایش می‌دهم که این اظهارات برای دقایقی سالن وزارت کشور را مملو از هیاهو و خنده خبرنگاران کرد و باعث شد تا آن‌ها کف و سوت بزنند. 

وی در ادامه گفت که حتما سعی می‌کنم برای جوانان اشتغال ایجاد کنم، اما اگر نشد اجازه تبدیل شوره زارها را می‌دهیم و دستور می‌دهم به هر خانوار ایرنی 1050 متر زمین تعلق گیرد تا خیار بکارند و خیارشور درو کنند.

این نامزد اینتخابات همچنین گفت: وام ازدواج را به همه پرداخت می‌کنیم ولی از همه مهم‌تر به زوجینی که بچه دار شدند بیست میلیون تومان پول می‌دهیم، اما برای اینکه بودجه این مسئله تامین نیست فعلا دفترچه‌ای به خانوار‌ها می‌دهیم تا هر روز این دفترچه را نگاه کنند و رشد فرزنداشان برایشان ملموس‌تر شود.

 مجد ادامه داد: سیب زمینی و آرد و حقوق نجومی به کسی نمی‌دهم. من می‌دانم تایید صلاحیت بنده از سوی شورای نگهبان انجام می‌شود

این نامزد انتخابات گفت: در کابینه ام از درخت و گنجشک استفاده نمی‌کنم و از آب استفاده می‌کنم، چون مظهر پاکی و پاکیزگی است. 

مجد همچنین در بین سوت و دست زدن‌های خبرنگاران گفت: از برادران اختلاس گر تمنا می‌کنم، خواهش می‌کنم در دروره ریاست جمهوری بنده چهار سال به خرج دولت این کشور را ترک کنند و به تفریح در خارج از کشور بپردازند.
لینک دانلود
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۸:۵۲ ۲۵ فروردين ۱۳۹۶
بهتر بود محل برگزاری این جلسات بجای فاطمی ورامین بود.
Iran (Islamic Republic of)
2mr
۱۵:۴۷ ۲۵ فروردين ۱۳۹۶
فرض کن حتما برا اینکه حرفش شنیده بشه حتما میاست کاندید بشه.
Iran (Islamic Republic of)
مجید.بقایی
۰۴:۰۴ ۲۵ فروردين ۱۳۹۶
باسلام
بنده اگر جای مسولین باشم به این استند آپ کمدی که ب خ ج نامش گذارده،خون گریه میکنم
بابا ما جون به لبمان رسیده،بیکاریم درکش اینقدر سخته براتون؟؟
سخته دیگه، اگر نبود که این وضعیت خنده دار حاکم بر جو انتخاباتی نبود
بعد همکارتان درباشگاه میاد پشت تریبون بالاترازخبر وشروع میکنه پرطمطراق از آوردن قانون انتخابات سخن گفتند،همین قانون خوبه هرچهارسال یکبار میشه تو این مملکت ازدردهایش گفت که آنهم شما باچاپلوسی میخواهید بهانه بدست مسولین دهید که قانون بگذارند!!
مرحبا به غیرتت.مجد
Iran (Islamic Republic of)
بیات
۱۹:۲۹ ۲۴ فروردين ۱۳۹۶
هرچقدر هم تلاش کنید نمی تونید احمد دایی رو خراب کنید .احمد دایی رییس جمهور آینده ایران خواهد بود
Iran (Islamic Republic of)
agrab
۱۹:۲۶ ۲۴ فروردين ۱۳۹۶
خخخخخخخخخخخخخخخ واقعا که خوب گفت اون قسمتش که اختلاص گرهارو با بودجه دولت میفرسته خارج از کشور
آخرین اخبار