تبعات شکست یاران انصاری‌فرد در جام حذفی ؛تلاش هواداران خشمگین المپیاکوس برای ورود به رختکن

در پی شکست یاران انصاری فرد مقابل آاک در جام حذفی هواداران خشمگین المپیاکوس سعی در ورود به رختکن این تیم داشتند که منجر به درگیری با پلیس شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،تیم المپیاکوس شب گذشته (پنجشنبه) در چارچوب دیدار رفت  مرحله نیمه نهایی جام حذفی یونان میزبان آاک بود که این دیدار با حضور 28 دقیقه ای کریم انصاری فرد با شکست 2 بر یک المپیاکوس به پایان رسید. دقایقی پس از پس از پایان مسابقه عده‌ای از هواداران خشمگین  المپیاکوس با عبور از زمین مسابقه قصد حمله  و ورود به رختکن المپیاکوس را داشتد که در این هنگام پلیس مداخله کرد و درگیری شدید بین هواداران و پلیس آتن درگرفت.

هواداران تیم المپیاکوس در راه رسیدن به رختکن از هر چیزی که پیدا می کردند به عنوان سلا‌ح‌های سرد استفاده می کردند. پلیس آتن برای مقابه با آنها مجبور به استفاده از گاز اشک‌آور شد.  5 نفر از هواداران نیز در این ماجرا توسط پلیس بازداشت شدند.

همچنین دیمیتریس، پزشک تیم المپیاکوس در جریان حمله هواداران از ناحیه سر زخمی شد که تصاویر آن بازتاب‌های گسترده‌ای در رسانه‌های ورزشی یونان داشت.

به نظر می رسد گزارش این اقدام هواداران المپیاکوس از سوی پلیس مجازات سنگینی برای این باشگاه در پی داشته باشد.سال گشته نیز گزارش پلیس درباره درگیری هواداران پاناتینایکوس – المپیاکوس و پائوک – المپیاکوس نقش تعیین کننده ای در جریمه های دو میزبان داشت.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار