هفته سی‌و‌دوم سری آ ایتالیا

اینتر 2 - میلان 2/خوشامدگویی روسونری به مالکان چینی با بازگشت در دقایق پایانی

دربی دلامادونینا، با تساوی 2-2 به اتمام رسید.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در نخستین و مهمترین بازی از هفته سی‌و‌دوم سری آ ایتالیا، امروز از ساعت 15 تیم‌های همشهری اینتر و میلان در ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا، بازی موسوم به دربی دلا‌مادونینا را برگزار کردند که این بازی با تساوی 2 بر 2 خاتمه یافت.
 
دقیقه 36 اینتر بر خلاف جریان بازی به گل اول رسید. پاس زیبای مدل از خط دفاعی با فرار کاندروا همراه شد و این بازیکن از زاویه بسته، توپ را وارد دروازه میلان کرد.

دقیقه 44 اینتر گل دوم را هم زد. حرکت زیبای پرشیچ و ایکاردی در سمت چپ، با فراری زیبای وینگر کروات اینتر همراه شد که پاس این بازیکن را ایکاردی در دهانه دروازه به گل تبدیل کرد.
 
دقیقه 83  سانتر خوب سوسو از جناح راست با ضربه تمام کننده رومانیولی پیش کشیده همراه شد و دروازه هندانوویچ بالاخره گشوده شد و بازی دو بر یک شد.
 
این نتیجه تا آخرین دقیقه بازی پابرجا بود و به نظر می‌رسید که اینتر را باید برنده بازی دانست اما زاپاتا در دقیقه هفتم وقت‌های تلف شده نیمه دوم گل دوم میلان را به ثمر رساند و کار را به تساوی کشاند. این درحالی بود که داور چهارم برای نیمه دوم 5 دقیقه وقت تلف شده اعلام کرده بود.

در نهایت بازی دیدار رفت تکرار شد و با این نتیجه اینتر56 امتیازی و میلان 58 امتیازی شدند تا جایگاه‌شان در جدول بدون تغییر بماند. میلان اکنون در جدول ششم است و اینتر در رده هفتم قرار دارد.
 
انتهای پیام/
 
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار