اصفهان؛

پيشرفت 75 درصدی احداث ميدان شهدای هسته ای اصفهان

مدير منطقه 4 شهرداری اصفهان با اشاره به آخرين وضعيت ميدان شهدای هسته ای اصفهان، گفت: اين پروژه شامل 4 پروژه تعريض خيابان است كه تاكنون پيشرفت 75 درصدی داشته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد هويدا  اظهار كرد: ميدان شهداي هسته اي اصفهان واقع شده در منطقه 4 شهرداري در قالب 4 پروژه عمراني احداث و تعريض خيابان است كه از آرزوهاي ديرينه اهالي اين منطقه بوده در دستور كار قرار گرفته است.

وي با اشاره به اينكه حداقل 3 دهه در کش و قوس تملک این پروژه بود، چرا که با تعدد مالکان مواجه بود و خوشبختانه با فعالیت شهرداری منطقه 4 این مهم محقق شده است، ادامه داد: كل آزادسازي اين پروژه 42 هزار متر مربع است كه 75 درصد آن به متراژ 26 هزار مترمربع آزاد سازي آن صورت گرفته و مابقي آن در دست اقدام است.

اين مقام مسئول شهري  با اشاره به تشريح آزادسازي هاي صورت گرفته در پروژه ميدان شهداي هسته اي اظهار كرد: از خيابان ارغوانيه به سمت بلوار رضوان در محدوده اين پروژه بايد به خياباني با 900 متر طول و 60 متر عرض تبديل شود كه براي آن به 54 هزار مترمربع آزادسازي نياز است كه 42 هزار مترمربع آن آزادسازي شده است.

وي با تاكيد بر اينكه بسياري از آزادسازي ها در مسير زمين هاي كشاورزي قرار گرفته خاطر نشان كرد: حدفاصل خيابان روشن دشت تا ميدان شهداي هسته اي نيز بايد به خياباني به 1700 متر طول و 60 متر عرض با حركت هاي منسجم عمراني اين منطقه احداث خواهند شد.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.