اصفهان؛

مراسم کلنگ زنی میدان ۹ دی درگلپایگان

کارشناس هماهنگی ترافیک شهرداری گلپایگان گفت: احداث میدان ۹ دی، تصادفات محور کوچری را کاهش داده و ورودی مسکن مهر را ایمن می سازد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حمید رضا مصطفایی در حاشیه مراسم کلنگ زنی میدان ۹ دی گلپایگان اظهار داشت: این میدان ورودی غربی شهر ستان گلپایگان و در کلیت جامع تراز آن، مسکن مهر را ایمن سازی میکند.

کارشناس هماهنگی ترافیک شهرداری گلپایگان با بیان اینکه طول این میدان ۲۷۵متر و مساحت جزیره مرکزی میدان حدود ۵۵۰۰متر مربع است گفت:‌ از لحاظ طول و ابعاد و مساحت این میدان درنوع خود بی‌نظیر است .

مصطفایی تصریح کرد: با توجه به ورودی هایی که به این میدان برخورد پیدا می‌کند ، بلوار آفرینش که بلوار حدفاصل مسکن مهر و شهرک الوند می باشد، ارتباط ترافیکی بین مسکن مهر و الوند را متعادل می‌کند و دسترسی های محلی به نواحی کشاورزی و باغات و در ادامه آن رینگ سوم ترافیکی شهرستان را تشکیل می‌دهد .

وی افزود: از ویژگی ها ونکات فنی این میدان اصلاح و ایمن سازی تصادفاتی است که در محور کوچری اتفاق می افتد و تا حدی به این وضعیت سامان می بخشد.

کارشناس هماهنگی ترافیک شهرداری گلپایگان با بیان اینکه اعتبار این پروژه و سایر موارد مشخص است گفت: دسترسی ها و دور برگردانهایی که به نواحی مجاور این میدان است تماما رعایت شده است

مصطفایی خاطر نشان کرد: بیشترین مزیت این طرح ایمن سازی ورودی مسکن مهر است که‌ درحال حاضر وضعیت نابسامان ترافیکی دارد.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار