نقش تحقیقات و نوآوری در توسعه شرایط اقتصادی/ نرم‌افزارهای فناورانه در کشور با همکاری شرکت سامسونگ طراحی می‌شوند

مدیر عامل شرکت سامسونگ در ایران عنوان کرد: تولید ثروت با بهره‌گیری از علوم و فناوری‌های جدید نقش بسزایی در توسعه اقتصادی جامعه دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم امضای تفاهم‌نامه بین دانشگاه امیرکبیر و شرکت سامسونگ برای راه اندازی مرکز فناوری و نوآوری با حضور رئیس دانشگاه امیرکبیر، «هنک» مدیر عامل شرکت سامسونگ در ایران و مجتبی صدیقی رئیس سازمان امور دانشجویان و معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و جمعی از مسئولان مربوطه بعد از ظهر امروز در مرکز نوآوری و فناوری دانشگاه امیرکبیر برگزار شد.

در این مراسم هنگ با اشاره به اینکه توسعه فناوری و حمایت از کارهای نوآورانه رو به رشد است، عنوان کرد: دانشگاه نقش اصلی را برای پیشبرد این سیاست‌ها ایفا می‌کند.

وی ادامه داد: در این مراکز نوآوری و فناوری دانش آموختگانی معرفی می‌شوند که برای تولید ثروت به علم و فناوری مجهز هستند.

مدیر عامل شرکت سامسونگ در ایران عنوان کرد: تحقیقات نوآوری توسط متخصصان این امر نقش مهمی در توسعه اقتصادی جامعه ایفا می‌کنند که شرکت سامسونگ با هدف حمایت از طرح‌های نوپا اقدام به چنین همکاری کرده است.

وی افزود: هدف از راه‌اندازی این مرکز نوآوری و فناوری حمایت از تحقیق و توسعه و ایجاد نرم‌افزار‌ها و اپلیکشن‌هایی در حوزه بهداشت، آموزش، محیط زیست و انرژی است.

هنگ تصریح کرد: مرکز فناوری در کنار افزایش آگاهی عمومی برای طراحی اپلیکشن‌ها و نرم افزار‌ها به دنبال ایجاد کسب و کار مبتنی بر اقدامات نوآورانه است.

مدیر عامل شرکت سامسونگ در ایران بیان کرد: شرکت سامسونگ علاوه بر مشاوره تخصصی به پژوهشگران جوان از حمایت لجستیکی در این زمینه دریغ نکرده و امیدوار است این همکاری منجر به موفقیت‌های چشمگیری در عرصه فناوری و نوآوری شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار