همدان؛

ارتش، نیرویی مردمی و عقیدتی است

استاندار همدان گفت: ارتش ما مردمی و عقیدتی است چرا که ارتش همواره با مردم بوده و مردم ارتش را از خود می دانند.

ارتش نیرویی مردمی و عقیدتی استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد ناصر نیکبخت در مراسم روز ارتش با اشاره به اینکه نظام اسلامی و نیروهای مسلح جانانه از مرزهاي اسلام و كشور دفاع مي‌كنند، افزود: امروز ایران اسلامی با اقتدار وسربلندی از مرزهای خود واسلام دفاع می کند.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی در هر کجای جهان که نیاز به کمک داشته باشد دریغ نمی کند، ادامه داد: با رشادتهایی که نیروهای مسلح و مردم از خود نشان داده اند هیچ استکباری توانایی جنگ با ایران را نخواهد داشت.

این مقام مسئول ادامه داد: اگر دنیا پای میز مذاکره نشسته و حقانیت ایران را می پذیرد شک نداشته باشید که پشتیبانی مردم وحمایت های نیروهای مسلح آنها را وادار به این کار می کند و امروز نیز هیچ قدرت استکباری در غرب وشرق نمی تواند به ایران دستور دهد.

استاندار همدان اضافه کرد: ما همه قدردان شجاعت، فداکاری و رشادت نیروهای مسلح هستیم.

نیکبخت با اشاره به اینکه در دولت یازدهم بودجه دفاعی کشور دو برابر شد خاطرنشان کرد:  ساخت تجهیزات افزایش یافت و شاهد رونمایی آنها توسط رئیس جمهور بودیم،

وی به انتخابات پیش رو اشاره کرد و افزود: مردم با حضور در انتخابات به ندای مقام معظم رهبری که خواستار خلق حماسه ای دیگر هستند، قطعا پاسخ خواهند گفت.


ارتش برای حفاظت از کشور و ملت آماده است

فرمانده پایگاه شکاری نوژه هم در این مراسم با اشاره به اینکه برگزاری مراسم روز ارتش پیام‌های بسیاری دارد، گفت: ارتش تابع، مطیع و فرمانبردار ولی فقیه و حافظ ملت و کشور است.

امیر رحمان افسری با بیان اینکه درایت امام خمینی(ره) مانع از تحقق توطئه‌های دشمنان شد، ادامه داد: طی ۳۸ سال گذشته ارتش پایبندی به انقلاب، نظام و حمایت از مردم و مرزها را نشان داده است.

وی خاطر نشان کرد: ارتش برای حفاظت از کشور و ملت در آمادگی کامل قراردارد تا اگر روزی نیاز باشد با جان و دل از کشور دفاع کنند.

افسری، حمایت مردم از نیروهای مسلح را موجب دلگرمی این نیروها دانست و خاطرنشان کرد: ارتش ایران اسلامی حافظ منافع نظام، انقلاب و کشور است و برای مردمی که از آنها حمایت می‌کنند، جانفشانی می کنند.

انتهای پیام/ ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.