سردار حسین رحیمی:

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در درگیری با قاچاقچیان مسلح

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف یک تن و 860 کیلو گرم تریاک در درگیری با قاچاقچیان مسلح و دستگیری دو قاچاقچی حرفه ای خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سردارحسین رحیمی  در بیان جزئیات دقیق این خبر گفت: در راستای مبارزه شبانه روزی با باندهای بزرگ و مسلح مواد مخدر، ماموران انتظامی شهرستان های"سیب و سوران" و "سراوان" با پشتیبانی فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، از دپو مقادیر متنابهی مواد مخدر، توسط قاچاقچیان مسلح و انتقال به استان های مرکزی کشور مطلع شدند.
 
فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان افزود: پس از هفته ها اقدامات اطلاعاتی وفنی، شب گذشته محل دپو مواد مخدر توسط یگان های عملیاتی پلیس در ارتفاعات منطقه "پدگان" شناسایی شد و پس از تحت نظر قرار دادن منطقه، قاچاقچیان مسلح با مشاهده ماموران پلیس با آنها درگیر شدند . 

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در این درگیری مسلحانه، اعضای این باند مسلح که توان مقابله باآتش پر حجم پلیس را نداشتند با به جا گذاشتن محموله مواد مخدر و استفاده از تاریکی شب و کوهستانی بودن منطقه، متواری شده و ماموران در پاکسازی منطقه درگیری، یک تن 535 کیلو گرم تریاک را که در زیر بوته ها و خار و خاشاک دپو شده بوده به همراه سه دستگاه موتورسیکلت، کشف کردند. 

فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان در ادامه گفت:ماموران انتظامی شهرستان های"ایرانشهر" و "زاهدان" و "زهک"با شناسایی دو قاچاقچی سابقه دار در بازرسی از یک دستگاه خودرو پراید و منزل این قاچاقچیان، 325 کیلو گرم تریاک را به همراه دو قبضه سلاح کلاش و مقادیری مهمات مربوطه کشف کردند.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.