نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل از آزادسازی موانع انتهای مسیر کنارگذر شرقی کاشان و آران و بیدگل و ادامه عملیات عمرانی این پروژه خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید جواد ساداتی‌نژاد با اشاره به آزادسازی و رفع موانع انتهای مسیر کنارگذر شرقی کاشان و آران و بیدگل گفت: این کنارگذر در دو نقطه‌ ورودی و خروجی با موانع و مشکلاتی مواجه شده بود که با پیگیری‌های انجام‌شده و همکاری مسوولان مشکل آزادسازی یک هزار و 800 متر مسیر آغازین این کنارگذر جنب دارالسلام کاشان در سال قبل رفع شد.

وی افزود:اجرای مسیر 30 کیلومتر به بعد این محور که عملیات راه سازی آن از ابتدای پروژه تاکنون بدلیل مشکل منابع طبیعی و عدم اخذ مجوز عبور از تاغزارها غیرفعال و متوقف شده‌بود با رفع موانع قانونی آغاز شد.

ساداتی‌نژاد با اشاره به تکمیل زیرسازی مسیر کنار پادگان شهید کبریایی در این محور به طول تقریبی 6 کیلومتر، خاطر نشان کرد: در صورت ادامه مستمر عملیات راه سازی، این پروژه مهم در نیمه دوم سال جاری می تواند به بهره برداری برسد.

وی تصریح‌کرد:کنارگذر شرقی کاشان و آران و بیدگل به طول 45 کیلومتر از دارالسلام کاشان شروع می شود و با گذشتن از جاده ابوزیدآباد، جاده شهرک صباحی بیدگلی، پادگان شهید کبریایی، سفید شهر و شهر مشکات به اتوبان قم-کاشان متصل می‌شود.

به‌گفته‌وی، احداث این کنارگذر نقش مهمی در کاهش ترافیک شهرستان های کاشان و آران و بیدگل خواهد داشت.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار