هفته سی‌ام بوندس‌لیگا

بایرن مونیخ باز هم متوقف شد/ادامه پیروزی های شاگردان نوری

بایرن مونیخ در هفته سی‌ام رقابت‌های بوندس‌لیگا مقابل ماینس در آلیانس آره‌نا متوقف شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در دومین روز از هفته سی‌ام بوندس‌لیگای آلمان، تیم‌های فوتبال بایرن مونیخ و ماینتس در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی 2 بر 2 خاتمه پیدا کرد.

بوژان کرکیچ، مهاجم پیشین بارسلونا در همان ابتدای کار و در دقیقه سوم گل نخست بازی را برای ماینتس به ثمر رساند اما 13 دقیقه بعد آرین روبن گل خورده را برای بایرن مونیخ جبران کرد.

ماینتس در دقیقه 40 از روی نقطه پنالتی توسط دانیل بروسینسکی گل دوم را به ثمر رساند اما تیاگو آلکانتارا در دقیقه 73 دوباره کار را برای باواریایی‌ها به تساوی کشاند و بازی در نهایت با این 4 گل به پایان رسید تا شاگردان کارلو آنچلوتی 70 امتیاز شوند و حاشیه امنیت خود را در صدر جدول رده‌بندی رقابت‌ها موقتاً به 9 امتیاز افزایش دهند.
 
در سایر بازی‌ها وردربرمن که هدایت آن را الکساندر نوری بر عهده دارد میهمان اینگول‌اشتات بود و با نتیجه پرگل 4 بر 2 پیروز شد تا به روند بردهای متوالی خود ادامه دهد. برمن با این برد 42 امتیازی شد و تا رده ششم صعود کرد.
 
 در 3 بازی دیگر امروز بوندس‌لیگا نتایج زیر رقم خورد:

اینتراخت فرانکفورت 3 - آگزبورگ یک
هامبورگ یک - دارمشتات 2
هرتابرلین یک - ولفسبورگ صفر
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۳:۴۰ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
اگر کیروش فیلم بازی کرد الکساندر جایگزین خوبیه البته بعد از جام جهانی که وقت باشه اگر کاستی داشت فرصت جبران داشته باشیم .بهرحال کاش میشد وارد تیمهای باشگاهی ایران میشد تا هم با بازیکنها اشنا بشه و هم شرایط را بشناسد و هم ما به قابلیتهاش پی ببریم ..گزینه خوبی برای استقلال .سپاهان ذوب اهن فولاد خوزستان و.....هست .
آخرین اخبار