تاکید کانادا بر لزوم تعامل بین المللی برای حل موضوعات سوریه و کره شمالی

نخست وزیر کانادا گفت: حل و فصل موضوعاتی چون کره شمالی و سوریه باید از طریق تعامل بین المللی صورت پذیرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ جاستین ترودو نخست وزیرکانادا گفت:حل و فصل مسائلی چون کره شمالی و سوریه باید از راه تعامل بین المللی و با همکاری با کشورهای چین، روسیه و یا ایران انجام شود.

به گزارش شبکه تلویزیونی بلومبرگ، ترودو گفت: زمانیکه فردی می خواهد که مسائل و مشکلاتی چون کره شمالی و سوریه را که این روزها در رسانه ها بسیار مطرح هستند، حل و فصل کند این درک وجود دارد که این کار باید از طریق تعامل بین المللی انجام شود.
 
این کار باید در تعامل با ذینفعان و کشورهای مختلف انجام شود.باید در حل و فصل این موضوع نظرات مختلف لحاظ شود.با حرکت به جلو، نظرات مختلف باید بخشی از راه حل باشند.

وی افزود: خواه اگر بخواهیم از چین در رابطه با موضوع کره شمالی و یا از روسیه و ایران در رابطه با موضوع سوریه استفاده کنیم ما به این موضوع نیاز داریم تا این موضوع تضمین شود که جامعه بین المللی به روشی جامع با هم همکاری کنند.
 
این جایی است که ما می توانیم در سطح بین المللی به روشی سازنده ایده های مختلف را در کنار هم گرد هم آوریم و این موضوع مهمی است.

نخست وزیر کانادا گفت: تمرکز من بر روی این موضوع است که کانادا چه کاری می تواند انجام دهد و چه کاری باید انجام دهد و ما چگونه می توانیم کمک کننده باشیم و افراد را در کنار هم جمع کنیم و در صورت نیاز از فشار استفاده کنیم و یا اینکه یک راهکار منسجم بین المللی ایجاد کنیم.
 
این موضوعی است که ما بر روی آن کار می کنیم و تلاش میکنیم که با متحدان خود و با ایده های مختلف تعامل داشته باشیم. 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار