کرمان؛

پیش بینی بیش از ۶ هزار صندوق اخذ رأی در استان کرمان

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان با ارائه گزارشی از تعداد شعب و صندوق های اخذ رأی برای انتخابات ۲۹ اردیبهشت، گفت: آغاز تبلیغات نامزدهای شوراها از ۲۱ اردیبهشت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،حمید ذکاء اسدی، رئیس ستاد انتخابات استان، صبح امروز در نشست تعامل و هم اندیشی اعضای ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی با حضور رؤسای استانی ستاد تبلیغاتی نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، درباره شعب اخذ رأی استان گفت: در مجموع دو هزار و ۶۹۶ شعبه اخذ رأی پیش بینی شده است.
وی با بیان اینکه از این تعداد هزار و ۸۶ شعبه شهری و هزار و ۶۱۰ شعبه روستایی است؛ افزود: ۶ هزار و ۵۰۸ صندوق اخذ رأی برای این دوره از انتخابات تعبیه می شود که یک هزار و ۵۳۴ شعبه ثابت و یک هزار و ۱۶۲ شعبه سیار است.
ذکاء اسدی آمار کل داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان را 17 هزار و 402 داوطلب ذکر کرد و با اشاره به اینکه کل داوطلبین تایید صلاحیت شده ۱۶ هزار و ۴۹۱ نفر هستند؛ بیان داشت: همچنین 498 نفر نیز انصراف دادند.
وی با اشاره به اینکه تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری از چند روز قبل آغاز شده است؛ اعلام کرد: بر اساس ابلاغیه شورای تأمین کشور، یک سری از کاندیداها رده حفاظتی دارند و برای مابقی نیز باید رده حفاظتی در نظر گرفته شود تا در سفرهای تبلیغاتی به استان ها، حفاظت محل سخنرانی، مسیر، مکان استراحت و... تأمین شود.
رئیس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: آغاز تبلیغات نامزدهای شوراها از ۲۱ اردیبهشت است.
انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.