بی باک:قهرمانی در یونان انتظارات جامعه تکواندو افزایش داد

سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: کسب عنوان قهرمانی در مسابقات ریاست فدراسیون جهانی یونان انتظارات جامعه تکواندو را بالا برد.

مهدی بی باک در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: در رقابت جام ریاست فدراسیون جهانی یونان تمام تیم های اول تا ششم جهان به غیر از کره جنوبی و بیش از 2000 تکواندوکاران حضور داشتند و رقابت ها در سطح بالایی برگزار شد.

وی ادامه داد: برای شناخت عملکرد ملی پوشان و کسب امتیاز در این رقابت ها حضور پیدا کردیم و خوشبختانه توانستیم با کسب 4 مدال طلا و یک مدال برنز در جایگاه قهرمانی قرار بگیریم و در نهایت ترکیب اصلی تیم را تا حدودی مشخص کنیم.

سرمربی تیم ملی افزود: قهرمانی در این رقابت ها سطح انتظاراتمان را افزایش داد و این موضوع باعث نمی شود که نقاط ضعفمان را فراموش کنیم.رقابت های جهانی کره جنوبی شرایط سختی دارد و برای تکرار عنوان قهرمانی تمام تلاشمان را خواهیم کرد.

وی عنوان کرد: در این دوره از مسابقات جوانان ما با وجود اینکه تجربه رقابت ها جهانی را نداشتند خوش درخشیدند و با شکست قهرمانان جهان مدال های خوشرنگی را کسب کردند. البته تکواندوکاران جوان نیاز به تجربه بیشتر دارند و باید در تورنمت های مختلفی حضور پیدا کنند.

بی باک در ادامه بیان کرد: هر رقابت شرایط خاص خودش را دارد و ملی پوشان ما در مسابقات گرندپری باکو فشار روانی زیادی را تحمل کردند و به همین دلیل نتوانستند نتیجه لازم را کسب کنند. در این رقابت ها سعی کردیم با استفاده از تمام پتانسیل تکواندوکاران و با آرامش زیاد شرکت کنیم و خوشبختانه موفق عمل کردیم.

وی تصریح کرد: تمام تیم های دنیا رقیب ما محسوب می شوند و نمیتوان مانند گذشته تنها چند کشور را در تکواندو مدعی دانست.امیدورام با آنالیز صحیح از تیم ها بتوانیم نتیجه لازم را در رقابت های جهانی بدست آوریم.

سرمربی تیم ملی در پایان خاطر نشان کرد: دور جدید اردوی تیم ملی از شنبه 16 اردیبهشت آغاز و در پایان این مرحله از اردو ترکیب تیم ملی معرفی می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.