کرمانشاه؛

کاهش آسیب‌های اجتماعی باعملکرد منسجم دستگاه‌های فرهنگی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: با استفاده از پتانسیل های فرهنگی و هنری فراوان جوانان این استان می توان آسیب های اجتماعی را کاهش داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: نظام اسلامی هرچه دارد از برکت و مجاهدات خون شهداست و مجموعه فرهنگی و هنری استان تلاش خود را در جهت احیاء ارزش‌های اسلامی و انقلابی و نهادینه کردن آن در باور جوانان استان انجام خواهد داد.

جعفری افزود: به لطف خدا جوانان این استان پتانسیل های فرهنگی و هنری فراوانی دارند و حمایت و هدایت مدیران استان می تواند اين پتانسيل هاي بالقوه را بالفعل كرده و در راستاي رسيدن به اهداف انقلاب و نظام به ثمر برسانند.

وی خاطر نشان کرد: اصحاب فرهنگ و هنر نیازمند توجه همه جانبه هستند و این توجهات می تواند هجمه های ضد فرهنگی غرب را بی اثر کند و این امکان پذیر نیست مگر با ایجاد فضای تعاملی بین مردم و مسئولین.

سپس حجت الاسلام مهری، رئیس شورای نگهبان استان کرمانشاه، ضمن ابراز خرسندی از بازگشت حجت الاسلام جعفری به مجموعه فرهنگی استان به بیان دغدغه های فرهنگی و اجتماعی پرداخت و اظهار داشت: می توان با عملکرد منسجم دستگاه های فرهنگی و هنری به کاهش آسیب های اجتماعی و فرهنگی در استان کمک کرد.

 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.