در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

حمایت از استارتاپ‌ها منجر به توسعه فعالیت‌های مکمل شود

آرگون گفت: استفاده از توان استارتاپ‌ها می‌تواند منجر به بهبود کسب و کارهای کوچک، افزایش میزان سرمایه گذاری، استفاده از نیروی خلاق و توسعه فعالیت‌های مکمل شود.

عباس آرگون عضو اتاق بازرگانی تهران در گفتگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه حضور استارتاپ‌ها در اقتصاد کشور می‌تواند به افزایش ایده‌های نوین کمک کند، گفت: درصورتیکه بتوان از تکنولوژی روز دنیا و خدمات آن به نحو احسن استفاده کرد، به مرور زمان شرایط برای توسعه فعالیت‌های مکمل و بیزینس فراهم می‌شود.
 
وی ادامه داد: باید از طریق یک نگاه آموزشی بلند مدت و استفاده از روش‌ها و تکنیک‌های روز دنیا بسترهای لازم برای فعالیت هر چه بیشتر آنها آماده شود تا بدین گونه شاهد تنوع کالاهای با کیفیت و خدمات به مردم باشیم.
 
آرگون با اشاره به مزایای استارتاپ‌ها عنوان کرد: استفاده از توان آنها می‌تواند منجر به بهبود کسب و کارهای کوچک، افزایش میزان سرمایه گذاری، استفاده از نیروی خلاق و توسعه فعالیت‌های مکمل شود.
 
به گفته وی درصورتیکه نگاه آموزشی به این مسئله نشود در بلند مدت تبدیل به تهدید می‌شود که امر سرمایه گذاری و بیزینس را به مخاطره می‌اندازد لذا به منظور توسعه فعالیت‌های اقتصادی، بسترهای لازم برای حمایت از آنها باید مهیا شود.
 
این عضو اتاق بازرگانی تهران در پایان اذعان داشت: خواسته ما از دولت این است که تمام مولفه‌های از بعد قوانین کسب و کار را جهت توسعه زیرساخت‌ها مهیا کند تا بدین طریق از رانتخواری جلوگیری شده و شاهد تولید و بهره وری بالا از استارتاپ‌ها باشیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار