در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران مطرح شد؛

احتمال ابلاغ شهریه مدارس غیردولتی در سراسر کشور تا هفته آینده/ تعیین زمان مهلت اعتراض به شهریه‌های ابلاغی

رئیس سازمان مدارس غیردولتی با اشاره به ضوابط ابلاغ شهریه مدارس گفت: موسسان بعد از ابلاغ شهریه امکان اعتراض به شهریه را دارند.

مرضیه گرد رییس سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص تعیین شهریه مدارس غیردولتی در سال تحصیلی آینده عنوان کرد: کلیه استان های کشور موظف بودند تا اطلاعات مدارس و ثبت‌نامی خود را برای بررسی در اختیار مناطق قرار دهند تا در نهایت و طی ارزیابی ها در شورای نظارت مرکزی بررسی شود.
 
وی ادامه داد: چنانچه اطلاعات رسیده باشد این ارزیابی ها انجام شده  و برای سایر استان ها نیز در حال بررسی است.
 
رئیس سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی گفت: اطلاعات شهریه باید کامل باشد و پس از آن در اختیار مدیران مشارکت ها قرار گیرد تا بر این اساس ابلاغ شهریه اعلام شود.
 
گرد تصریح کرد: موسسان در استان ها بعد از تایید نهایی شهریه، تا ۲۰روز امکان اعتراض دارند و در شرایطی که شهریه ابلاغی مطابق نظر آنها نباشد بررسی های مجدد در کارگروه های تخصصی انجام می‌شود.
 
وی در مورد ابلاغ شهریه مدارس غیردولتی در تمامی استان های کشور اظهار کرد: اکنون در برخی استان ها شرایط برای ابلاغ شهریه وجود دارد و چنانچه مشکلی نباشد تا آخر هفته آینده شهریه ها اعلام می شود.
 
رئیس سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی یادآور شد: برای شهریه های امسال حداقل و حداکثری وجود ندارد و تغییرات میزان شهریه متفاوت است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
از شهر رشت
۱۰:۳۳ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
باسمه تعالی
پسرم رو در سال 1394 کلاس اول با شهریه 1500000 تومان ثبت نام کردم و سال دیگه کلاس دوم حدود 2500000 تومان از من گرفتند. وقتی دولت اعلام می کند تورم 8 درصده چطور 80 درصد شهریه مدرسه بالا رفته .
آخرین اخبار