مسابقات والیبال امیدهای آسیا؛

گذر چین تاپیه از دیوار چین

تیم والیبال چین تایپه در ششمین روز از مسابقات والیبال امیدهای آسیا توانست در برابر تیم چین به پیروری برسد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم والیبال چین تایپه در آخرین بازی از روز ششم مسابقات والیبال امیدهای آسیا از ساعت 19:30 امروز در ورزشگاه رضازاده اردبیل به مصاف تیم چین رفت و در نهایت این تیم چین تایپه بود که با نتیجه 3 بر 0 به برتری دست یافت.

تیم والیبال امید چین تایپه در ست نخست این مسابقه با ارائه یک بازی منسجم با نتیجه 25 بر 19 تیم چین را شکست داد و در ست دوم نیز هر دو تیم بازی نزدیکی به نمایش گذاشتند ولی تیم چین تایپه موفق شد که در نهایت این ست را نیز با نتیجه 29 بر 27 به نفع خود به پایان برساند.

ست سوم این مسابقه نیز با بازی خوب تیم چین تایپه همراه بود و این تیم توانست ست پایانی را نیز با نتیجه 25 بر 23 به نفع خود رقم بزند و در نتیجه پیروز این میدان باشد.

در روز ششم مسابقات والیبال امیدهای آسیا پنج بازی در ورزشگاه رضازاده اردبیل برگزار شد که در مهم‌ترین دیدار تیم ملی والیبال امید ایران توانست با نتیجه 3 بر 0 تیم ملی والیبال امید قزاقستان را شکست داده و به نیمه‌نهایی صعود کند.

بازی نیمه‌نهایی والیبال امید ایران فردا دوشنبه ساعت 17 مقابل تیم والیبال امید تایلند در ورزشگاه رضازاده اردبیل برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.