اوباما: جمهوری‌خواهان با هزینه کردن از جیب مردم، در حال کمک به ثروتمندان هستند

رئیس‌جمهور پیشین آمریکا ضمن اعلام اینکه اعضای جمهوری‌خواه کنگره با اقداماتشان در حال کمک به ثروتمندان هستند، از لغو طرح «اوباماکر» انتقاد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، باراک اوباما، رئیس جمهور پیشین آمریکا، در مراسم پذیرش جایزه جان اف کندی از ابطال طرح خدمات درمانی دولت خود موسوم به «اوباماکر» انتقاد کرد.

وی که شب گذشته با حضور در کتابخانه جان اف کندی جایزه سالانه شجاعت را از این نهاد دریافت کرده بود، از ابطال طرح درمانی دولت خود انتقاد کرد.

 رئیس جمهور پیشین آمریکا در یکی از مهمترین و مشهورترین سخنرانی‌هایی خود از زمان ترک کاخ سفید، واکنش غیرمستقیمی به تلاش های دولت دونالد ترامپ برای ابطال برنامه درمانی اوباما موسوم به اوباماکر داشت.

اوباما خطاب به جمعیت حاضر در کتابخانه جان اف کندی در شهر بوستون گفت: جمهوری‌خواهان کنگره با هزینه کردن از جیب همه مردم، عملا در حال کمک کردن به ثروتمندان هستند.

وی گفت: امیدوارم که اعضای کنونی کنگره درک کنند که کمک کردن به کسانی که هم اکنون افراد توانمندی هستند نیاز به شجاعت اندکی دارد، اما کمک کردن به کسانی که آسیب‌پذیر و ضعیف و بیمار هستند، شجاعت بسیار زیادی را می‌طلبد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار