یک کتاب بیشتر بخوانیم؛

نمایشگاه کتاب نسبت به مصلی خلوت‌تر است

نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نسبت به سال‌های برگزاری آن در مصلی خلوت‌تر است.

نمایشگاه کتاب نسبت به مصلی خلوت‌تر استامید صباغ نو شاعر در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: فکر می‌کنم نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نسبت به پنجشنبه اول سال گذشته پیشرفت بیشتری داشته است و مخاطب‌های بیشتری به این مکان آمدند. خدماتی که وعده داده بودند، از لحاظ پارکینگ، حمل‌ونقل عمومی برای رساندن افراد، غرفه‌ها، راهروها و اطلاعاتی که در سالن‌ها است، نسبت به سال گذشته بهتر شده است. اما باز هم نسبت به سال‌های گذشته‌ای که در مصلی برگزار می شد، خلوت‌تر است.

وی افزود: طبیعتا مسیر نمایشگاه کتاب نسبت به مصلی طولانی‌تر و راهش دورتر است. باید منتظر باشیم و ببینیم در هفته آینده بازخوردی که از نمایشگاه توسط ناشران داده می‌شود و به اطلاع دوستان می‌رسد نسبت به سال گذشته چقدر تغییر داشته است.
 
صباغ نو ادامه داد: فضای نمایشگاه بین‌المللی کتاب را نسبت به سال گذشته خیلی بهتر دیدم اما متأسفانه فرصت نکردم نمایشگاه را بگردم، چون پنجشنبه و جمعه را به حضور در غرفه اختصاص دادم. قرار هست یک روز در وسط هفته از نمایشگاه کتاب بازدید کنم. همانطو,  که از صفحات مجازی مطلع شدم، کتاب‌های خیلی خوبی در زمینه شعر و ادبیات به بازار آمد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار