اردبیل؛

همایش نقش صفویه در تقویت مکتب اهل بیت و احیای هویت اسلامی و ایرانی برگزار می شود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل مهم ترین وظیفه شورای فرهنگ عمومی را تبیین ولی نعمت ها دانست گفت: در نظام ارزشی اجتماعی، سپاه، هم از جهت علمی و هم از حیث اقتصادی کارهای بزرگی انجام داده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی که در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان سخن می گفت، افزود: ما در سایه سپاه پناه گرفته ایم و باید مطبوعات و صداوسیما نقش و جایگاه بلند این مجموعه را بیش از پیش به مردم تبیین کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ، هفته معلم را گرامی داشت و با اشاره به نقش تربیتی معلمان اظهار نمود: تکریم معلم، تکریم یک ملت است.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: آموزش و پرورش محل جولان سیاستمداران نیست و نباید اربابان قدرت وارد این دستگاه ارزشمند تعلیم و تربیت شوند.

آیت الله عاملی تاکید کرد: فرزندان مردم، امانت بزرگی هستند و باید تربیت آن ها که آینده جامعه را خواهند ساخت به انسان های عالم و بزرگ سپرده شود.

وی همچنین، فرارسیدن هفته سربازان گمنام را تبریک گفت و خاطرنشان شد: تلاشگران دستگاه اطلاعاتی برای حفظ امنیت کشور زحمات فراوانی متحمل می شوند و باید دین خود را به این عزیزان ادا کنیم.

امام جمعه اردبیل به فضیلت ماه مبارک رمضان هم اشاره نمود و گفت: این ماه، بهترین فرصت برای انس با قرآن است.

آیت الله عاملی ضرورت استقبال شایسته از رمضان را متذکر شد و بیان کرد: جشن رمضان باید باشکوه ترین و بهترین جشن ما باشد.

وی نماینده ولی فقیه در استان ، انتخابات 29 اردیبهشت را امتحانی بزرگ برای مردم برشمرد و افزود: برگزاری سالم انتخابات تاکید مقام معظم رهبری است و همه در تحقق آن نقش داریم.

وی تصریح کرد: امنیت و مشارکت مردم، مهم ترین اصل ها در انتخابات هستند و هرچه مشارکت ملی در این رویداد حساس و سرنوشت ساز، بیش تر باشد، نشانه عظمت و قانونمندی کشور است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.